Juoksu

16. viikon juoksuohjelma puolimaratonille

14.4.2019 Teksti: Elina Hovinen

Tällä viikolla en ole ehtinyt kirjoittamaan blogiin mitään. Kaikki aika on mennyt opinnäytetyön tekemiseen. Olen silti pitänyt kiinni treeneistä. Onneksi olen, sillä treenit auttaa pysymään virkeänä. Koneella istuminen on kyllä myrkkyä kropalle.

Lähdemme ensi viikon lopulla Lappiin. Sen vuoksi ensi viikolla eikä sitä seuraavalla viikolla ole joka viikonloppuista yhteislenkkiä. Sen sijaan päätin, että meidän juoksutiimin ohjelmassa oleva loikkatreeni voisi olla sellainen, mihin kaikki halukkaat voivat tulla mukaan.

*Treenivaattet 2XU:n kevään uutta mallistoa. Vaatteet saatu.

16. viikon juoksuohjelma

Maanantai

15 minuutin lämmittely kevyttä hölkkää + liikkuvuusliikkeet
5-7 x 1000 metrin veto vähän alle kisavauhtia, 2 minuutin kävelypalautus
10-15 minuutin hölkkä

Keskiviikko

Loikkatreeni. Tiedot loikkatreenistä täällä. Ilmoittaudu tapahtumaan vain, jos tulet oikeasti.

Jos et pääse mukaan yhteistreeniin, niin voit tehdä treenin tämän postauksen ohjeiden mukaan.

Sunnuntai

Peruskestävyyslenkki
1 h 40 min / 13,5 kilometriä

 

#endorfiinikoukussaRUN-FB-ryhmään pääset liittymään tästä
Aikaisempien viikkojen juoksuohjelmat