Blogit Endorfiini­koukussa 21.3.2012

L niin kuin

Teksti: Elina Hovinen

Lepopäivä, tai lepo muusta kuin pyöräilystä. Pyöräily maistuu taas (tiedän, että toistan itseäni)! Odotan sitä päivää, kun kadunlakaisukoneet siivoavat pyörätiet hiekasta. Sitten meikäläinen on irti. Ilta on mennyt ihan möhmötellessä. Sain sentään vaihdettua ihan itse sykevyön pariston. Meillä sattui olemaan kaappissa oikeanlaisia paristojakin!

Kuva

Innostuin Kill Billiä katsoessa venyttelemään ja venyttelin yhteenä 50 minuuttia. Oon oppinut joogan myötä tykkäämään myös venytyksistä, koska joogasta saa ideoita uudenlaisiin venytyksiin. Ja oon päättänyt, että musta tulee notkea. Kill Bill on muuten yksi mun lempparileffoista. Normaalisti en yhtään tykkää väkivaltaisista elokuvista enkä toimintaelokuvista, mutta tämä on hyvä.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=ENyGj_NQKkU&w=420&h=315]

Sitten toinen L, eli asia, josta ajattelin muistuttaa kaikkia naisia! Treenatkaa lantionpohjalihaksianne. Voisin tehdä aiheesta vaikka videopostauksen, koska mielestäni asia on tärkeä. Olen tästä asiasta paasannut siitä lähtien kun sain ensimmäisen lapseni. Asia on niin, että tästä ei mielellään puhuttaisi, mutta tutkimuksen mukaan joka kolmas nainen kärsii heikoista lantionpohjalihaksista johtuvista varsin ikävistä vaivoista. Joten, naiset, muistakaa tämä! Itse muistan aina vatsalihaksia tehdessä.

Päivän liikehdinnät
Pyöräily töihin
Matka: 7.74 km
Kesto: 24 min
Pyöräily päiväkodin kautta kotiin
Matka: 8.93 km
Kesto: 23 min 54 s
Keskinopeus: 2.0 km/t
Nousu: 78 m
Venyttelyt
Kesto: 50 min  

Lue seuraavaksi