Treenipäiväkirja

Kasi kasi kasi

22.10.2013 Teksti: Elina Hovinen

Käytiin tänään miehen kanssa vääntämässä rinta-hauis-olkapäätreeni ja loppumausteena vatsat. En olisi aivan yhtään jaksanut lähteä, mutta kun äiti tuli hoitamaan tyttöjä ja mies puoliväkisin raahasi, niin tulipahan mentyä. Eikä yllättäen harmita yhtään, että lähdin! Teki tosi hyvää treenata ihan kunnolla. Mies veti mulle hieman erityyppisen treenin kuin mihin olen tottunut. Toisen tsemppaamisella on muuten ihmeellinen voima. Monta kertaa tuntui, etten todellakaan enää jaksa, mutta kun toinen sanoo vieressä päättäväisesti, että kyllä jaksat, niin ihmeesti sitä aina jaksaa.

Otsikon kasi kasi kasi tulee Musta Barbaarin kuuluisasta hauistreenistä. Tehtiin ohjeen mukaan hauistreeni ja voin kertoa, että tuntui! Nyt on kyllä meikän hauikset aika revitty, suonetkin pulpahti pintaan. Ihanan naisellista!

Alkulämmittely 10 min
Penkkipunnerrus käsipainoilla 2 x 6 x 16 kg/käsi, 3 x 15 x 14 kg/käsi
Hauiskäännöt 4 x kasikasikasi 15 kg (kaksi sarjaa), 10 kg (kaksi sarjaa)
Rinnat ylätaljassa 2 x 6, 10 kg/käsi, 3 x 15, 7,5 kg/käsi
Olkapäät kädet suorina eteen 2 x 6, 8 kg/käsi, 3 x 15, 6 kg/käsi
Vipunostot 2 x 6, 8 kg/käsi, 3 x 15, 6 kg/käsi
Vatsat TRX-naruilla 3 x 15
Jalkojen nostot pallo jalkojen välissä 3 x 15

Kesto: 1 h 14 min
Syke: keski – 112 bpm, max – 158 bpm
Kalorit: 335 kcal

Hyvä treeni!

Lue myös

Suosittelemme