Treenipäiväkirja 24.2.2013

Kotitreeni ja uudistus

Teksti: Elina Hovinen

Tein tänään kotitreenin, kun en sitten jaksanutkaan lähteä salille asti treenaamaan. Koko päivän olin muka lähdössä, mutta lähtö vaan venyi ja venyi. Treeni meinasi jäädä kokonaan väliin, kun mies rupesi tekemään törkeän hyväntuoksuista pitsaa. Onneksi en jättänyt väliin. Teki hyvää ja tiukkaa. Huh.

Lapset otti mun treeneistä kuvia, käsittelin ne tosi rumiksi. Sori.


Alkulämmittelynä tein kuulalla heilautuksia, toisella ja kolmannella kiekalla burbee-hyppyjä. Sen jälkeen lapsi hartioille ja kyykkäämään. Kyykkäsin 32,5 kiloisella esikoisella yhden sarjan ja kaksi sarjaa 28 kiloisella keskimmäisellä.

Alas

Ja vielä vähän alemmaksi.

Sitten punnerruksia napsuvasta ja kipeästä olkapäästä välittämättä (olen tyhmä, tiedän)

Ojentajadippejä. Heh, mikä kuva. Sylistä putoaa juuri toinen kuula ja kuvassa keskimmäisen sormet.

Yhden jalan maastaveto

Lantion nosto, sylissä reilut 50 kiloa lasta.

Varpailleen nousu

Hoover

Kuvia ei ole kulmasouduista, hauiskäännöistä, askelkyykyistä, pystysoudusta, ranskalaisista punnerruksista, keskitetystä hauiskäännöstä, vatsarutistuksista eikä jalkojennostosta. Tein taas normaaliin tapaan kolme kierrosta ja aina 15 toistoa.

Kesto: 58 min
Syke: keski – 127 bpm, max – 167 bpm
Kalorit: 325 kcal

Ihanaa, kun voin taas treenata!

Mikä uudistus? No se, että ensi viikolla blogin ulkoasu muuttuu ja osoitekin hieman. Tulen informoimaan osoitteesta vielä, kun muutos on käsillä. Olen innoissani uudistuksesta, koska uusi blogipohja on paljon näppärämpi. Uudistuksen myötä Evitan remmiin astuu uusia bloggaajia.