Treenipäiväkirja

Normitreeni, vai oliko sittenkään

29.8.2013 Teksti: Elina Hovinen

Eilen lähdin salille kahden entisen naapurin kanssa. Molemmat naiset ovat hauskoja ja puheliaita, joten luvassa oli ainakin hyvää läppää ja naurua. Naisia kuulemma jännitti miten mä aion niitä piiskuroida. 😀 Kyselin minkälaista treeniä saisi olla. Kuulemma sitä samaa mitä mä teen normaalisti, mutta koko kroppa kerralla treenattuna. Olin ajatellut jotain lempeämpää, mutta saamanne pitää, naiset! 😀 

Treenattiin niin ahkerasti, että kuvia otettiin vasta treenin lopuksi

Eikun löytyihän tällainen tärähtänyt otos treenin lomastakin

Meikä vääntää haukkaa – ei kipuu, ei hyötyy. Naa! Salil eka salil vika

Treenistä tuli aivan jäätävän pitkä, mutta olihan siinä lihasryhmiä kuritettavaksi. Kyykkyä, maastavetoa, penkkipunnerrusta, vatsoja, ylätaljaa, alatalja soutua, vatsoja, vatsoja, pystypunnerruksia, vipunostoja, sivuvatsoja, hauiksia, ojentajia ja yhden jalan kyykkyjä. Tähän sisältyi paljon hikeä, lattialla keräilyä, täriseviä käsiä, naurua, pelleilyä, kouristeleviä ja kipeitä kämmeniä ja lopuksi hyvä olo. Vai puhunko mä liikoja teidän puolesta, naiset?

Kesto: 1 h 41 min
Syke: keski – 117 bpm, max – 154 bpm
Kalorit: 480 kcal

Mulla oli tosi hauskaa. Mutta eikö yleensä hyvässä seurassa ole hauskaa? Toki jalat olisin saanut jättää tekemättä, mutta ehtii nuo tuosta vetreytyä vielä ennen lauantai-iltaa.

Huomenna on tosiaan luvassa värikuulasotaa ja firman kekkerit. Saa nähdä miten meikäläisen kontrolli pitää, koska lauantai on täynnä urheilullista ohjelmaa. Aika luottavaisia olette mun kunnon suhteen (viittaan edelliseen postaukseen), mutta hyvä niin. Antaa luottoa itsellekin. Muistakaa muuten osallitua tuohon Caseapp-arvontaan, mikäli mielit saada uniikit kännykän kuoret. Arvonta sulkeutuu huomenna vuorokauden vaihtuessa.

Lue myös

Suosittelemme