Eltsu testaa 30.7.2015

Suomen Kayla Itsines

Teksti: Elina Hovinen

Olen koko kesän yrittänyt löytää kadoksissa ollutta treenimotivaatiota. Nyt olen saanut sen reunasta kiinni. Viime viikolla aloitin Inana Wellness -kehonpainotreenit. Inana Wellnesin taustalla häärii Sanna, joka oli bongannut blogistani, että kärsin treenimotivaation puutteesta ja että haluaisin tehdä kehonpainojuttuja. Pääsin sitten testaamaan hänen laatimiaan videotreenejä. Olen kokenut palvelun todella helpoksi erityisesti siksi, koska siellä on suunniteltu treeneistä järkevä kokonaisuus. Sen ansiosta säästyy siltä, että pitäisi itse suunnitella mitään. Eilen treenikalenterissa luki lepo, tänään vuorossa on HIIT-treeni. Treenit ovat lyhyitä ja todella tehokkaita. Jokainen valitsee lähtötasonsa itse, jonka mukaan treenikalenteri rakentuu. Minä aloitin aktiiviliikkujan polun.

Suuren osan treeneistä voi suorittaa missä nyt ikinä meneekään. Treenin voi ottaa ylös paperille ja tehdä treenin itselle sopivana ajankohtana missä tahansa. Minä olen tehnyt niin, että olen katsonut liikkeet etukäteen videolta ja sitten laittanut kännykältä videon pyörimään, pistänyt napit korville ja tehnyt sen tahtiin liikkeet. Tällä systeemillä mun ei tarvitse laskea toistoja eikä muistaa mitään. 😀 Joissakin treeneissä tarvitaan käsipainoja, mutta hyvin pitkälle pärjää ilmankin.

https://instagram.com/p/5ZLxjwyP9D/?taken-by=endorfiinikoukussa

Ensimmäisen InWell-treenin suorittamisen jälkeen olin yllättynyt, miten 12 minuutissa saa itsestään niistettyä mehut irti, mutta samaan aikaan kropan täyteen virtaa. Loistava konsepti. Suomalainen versio Kayla Itsines -treeneistä. 🙂 Mikäli haluat testata itsekin näitä treneejä, saat kahden viikon ilmaisen tutustumisjakson laittamalla viestiä osoitteeseen sanna@inwell.fi. Sanna lähettää sinulle paluupostina koodin rekisteröitymistä varten.

Kommentit (2)

Kannattaa ehdottomasti kokeilla. 🙂

Täytyypä kokeilla!
Treenannut oikeastaan koko heinäkuun aamuisin heti heräämisen jälkeen HIIT tyylillä 15-30 minsaa, joko ihan päästäni tai Youtube videoiden mukaan, oman kehon painon liikkeitä + vaihdelle käsipainot, kahvakuulat ja vatsalihas rullausjuttu (en tiedä mikä sellaisen nimi olisikaan…). Mutta aina kiva kokeilla uusia juttuja!
Just tänään mietin mikä itsibitsi se olikaan josta olit puhunut, mutta en millään muistanut. On pitänyt tsekata sen juttuja jo vaikka kuinka pitkään kun aina välillä putkahtaa esiin eri lähteistä, mutta nimimuisti ei ole koskaan silloin toiminut kun olisi pitänyt 😀

Kannattaa ehdottomasti kokeilla. 🙂

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *