Uncategorized 26.2.2012

Treeniohjelman suunnittelua

Teksti: Elina Hovinen

Lapset katsoo lastenohjelmia ja mä istun koneella kuulokkeet päässä. En millään pysty kuuntelemaan Se Pikkuinen Lotta -leffan repliikkejä enää. Osaan ne jo ulkoa.  Laadin tässä treeneihin sopivaa soittolistaa ja mietin tulevan tiistain yläkroppaohjelmaa. Oon aivan liekeissä viimeisimmistä treeneistä. Oon niin innoissani.

Suunnittelin tiistaille tällaista, toistot ja painot selviää vasta paikan päällä päivän kunnon mukaan:

Kulmasoutu käsipainoilla ehkä staattisesti puoli kerrallaan toinen jalka ylhäällä tai näin, mut saas nähdä, jos tekee mieli nykiä isoja painoilla, niin sit pitää napata tanko
Dippi omalla painolla, joko kannatellen koko ruhoa käsien varassa tai penkin reunalla
Hauiskäännöt vasaramallilla (vihaan hauiskääntöjä)
Penkki
Vinopenkki käsipainoilla
Olkapäihin työnnöt kahvakuulalla
Vatsaa ja alaselkää vielä päälle 

Kävimme päivällä tyttöjen kanssa pari tuntia käveleskelemässä. Pysähdyttiin puolessa välissä matkaa hörppäämään kuumat kaakaot. Oli aivan ihana keväinen ilma.

  • Kesto: 2 h 5 min
  • Syke: keski – 99 bpm, max – 144 bpm
  • Kalorit: 328 kcal