5 parasta kosmetiikkaverkkokauppaa - Näistä tilaan eniten!
Postaus sisältää mainoslinkkejä
Mistä verkkokaupasta sinä tilaat kosmetiikkasi? Ajattelin tänään listailla omat suosikkini, joista tilaan kaikista eniten. Toki tilaan monista muistakin, mutta nämä ovat minun viisi eniten käyttämääni, joten ne ovat myös 5 parasta kosmetiikkaverkkokauppaa.
Mitkä tekijät vaikuttavat verkkokaupan valintaan?
Itse ainakin ensisijaisesti valitsen verkkokaupan sen valikoiman mukaan. Jos tuote löytyy useammasta paikasta, katson vähän hintaa. Mutta se ei ole aina kaikki kaikessa. Tilaan monesti useamman tuotteen kerralla, joten jos tuote A maksaa yhdessä verkkokaupassa 2 euroa enemmän, saattaa siellä olla kampanja, jonka vuoksi säästänkin lopulta 15 euroa tuotteen A, B ja C ostaessani.
Lisäksi verkkokaupan käytettävyys, tuotekuvaukset (uusia kokeiluja valitessa vaikuttaa todella paljon!) ja sitten myös maksuvaihtoehdot, sillä suosin aina ensisijaisesti laskua, koska haluan saada tuotteen ennen kuin maksan siitä. Nyt olen huomannut kanta-asiakasohjelmankin vaikuttavan, mistä ostan.
Black Friday on pian alkamassa. Ensi viikolla kannattaa kurkkia, mitä näillä viidellä verkkokaupalla on tarjouksessa.
LYKO
Valikoiman laajuus
Todella laaja valikoima! Lykolla on paljon sellaisiakin brändejä, joita ei muilta verkkokaupoilta saa. Toki lisäksi ne kaikki, mitkä muiltakin löytyvät. Lykon valikoiman laajuus on paras näistä viidestä. Löytyy edullisia että kalliimpia brändejä, on tuttuja ja tuntemattomia. Erittäin hyvä valikoima.
Hintataso
Monesti edullisin vaihtoehto tai yksi edullisimpia, mutta on joidenkin tuotteiden kohdalla vähän kalliimpi tai kallein, mutta yleensä minun ostoksilleni ollut se edullisin vaihtoehto.
Tuotekuvaukset
Joidenkin tuotteiden kohdalta löytyy todella hyvät tuotekuvat ja kuvaukset. Toisten tuotteiden kohdalla vähän heikommin kuvia ja tekstejä. Jotkut tuotekuvaukset ovat ruotsin kielellä. Koska ruotsin kielen taitoni ovat hyvin heikot, teenkin niiden tuotteiden kohdalla googletusta muihin verkkokauppoihin tai laitan tekstin Googlen kääntäjään. Käännän tekstin englannin kielelle, koska kääntäjä onnistuu paremmin ruotsi-englanti-käännöksessä kuin ruotsi-suomi -käännöksessä.
Paljon plussaa hyvin kerätyistä asiakkaiden kokemuksista, joita on ollut kiva lukea.
Maksuvaihtoehdot
Laajat maksuvaihtoehdot. Käytän Qliron laskua.
Kanta-asiakasohjelma
Hyvin pisteitä kerryttävä kanta-asiakasohjelma. Itse olen kultatasolla, mutta kovaa vauhtia lähestymässä korkeinta, platinum-tasoa. Minulla odottelee 14 euron etukoodi, joka on voimassa tammikuun alulle asti. Hyvä kantisohjelma, mutta miinuksena etukoodien rajoitettu voimassaoloaika.
Toimitus
Toimitusnopeus on yllättänyt monta kertaa! Joskus paketti tulee nopeammin kuin Lyko arvioi, joskus viikonloppu hankalasti sekoittaa aikataulua, mutta aina olen saanut tilaukseni 2-5 päivässä.
Asiakaspalvelukokemukset
Hyvät kokemukset. En ole tehnyt reklamaatiota, mutta tiedustelin, miksi minun kanta-asiakasohjelman kautta kerääntyneiden pisteiden etukoodi ei toimi. Sain hyvää asiakaspalvelua ja asiaa selvitettiin.
Arvatkaa, miksi se etukoodini ei toiminut? Minä olin käyttänyt sen! Luoja, että hävetti! 🙈 Sanoinkin sen ihan heille, että nyt nolottaa, etten muistanut käyttäneeni sitä ja vaivasin heitä turhaa.
Muuta hyvää
Lykolla on koukuttava lisämyynnin menetelmä. Kun olen painanut ostokseni viimeistelevän vaiheen, kiitetään tilauksesta. Alla on mahdollisuus tehdä täydennystä tilaukseen 5 minuutin aikana. Eksklusiiviset tarjoukset pompsahtavat esiin, kellossa juoksee aika, joka minulla on aikaa käytettävissä hyödyntääkseni nuo vain minulle suunnatut tarjoukset.
En pysty ohittamaan niitä, jos ne osuvat tarpeeseen. Monesti ovat osuneetkin. Olen tehnyt vertailua, niin nuo eksklusiiviset tarjoukset ovat selkeästi edullisempia kuin jopa tarjouskampanjassa parhaillaan olevat tuotteet.
Tutustu verkkokauppaan: *Lyko
LOOKFANTASTIC
Valikoiman laajuus
Lookfantasticilla on todella hyvä ja laaja valikoima. Paljon brändejä, joita ei muilta saa. Itse olen tilannut tällaisista muualta vaikeammin saatavista Too Facedia ja NARSia.
Hintataso
Monesti edullisin vaihtoehto tai yksi edullisimpia. Muutamia satunnaisia tuotteita saa muualta edullisemmin, mutta toki on satunnaisia tuotteita osunut silmiini, joissa hinta on reilusti korkeampi kuin missään muualla. Mutta ne ovat kyllä aika harvinaisia.
Tuotekuvaukset
Tuotekuvaukset ovat pääasiassa englannin kielellä. Joitakin avainsanoja löytyy suomen kielelläkin. Englantia tai sitten englanninkielistä kosmetiikkasanastoa osaamattomalle iso miinus, mutta muuten Lookfantastic.fi on suomenkielinen, joten muita kieliä osaamattomillekin helppo käyttää.
Maksuvaihtoehdot
Laajat maksuvaihtoehdot. Käytän Klarnan laskua.
Kanta-asiakasohjelma
Ei kantisohjelmaa, mutta suositteluohjelma, josta voi tienata itselleen euromääräisiä alennuksia ja kaveri saa alennusprosentteja.
Toimitus
Toimitus on ihan ok, mutta saisi olla ripeämpikin. Tilaukset ovat tulleet viikossa, joskus sesonkiaikana on mennyt pidempään, kuten viime vuonna Cyber Mondayna meni. Siitä kuitenkin tiedotettiin minua tilaajana.
Asiakaspalvelukokemukset
Ei kokemuksia asiakaspalvelusta.
Muuta hyvää
Lookfantasticilla on mahtava oma joulukalenteri sekä Beauty Boxit, joiden kautta olen päässyt tutustumaan heillä myynnissä oleviin erikoisuuksiin.
Tutustu verkkokauppaan: *Lookfantastic
Kicks
Valikoiman laajuus
Kicksillä on hyvä ja laaja valikoima. Perinteisten, lähes joka verkkokaupasta löytyvien brändien lisäksi Kicks myy It Cosmeticsia ja Benefitia, mutta myös Dioria ja Bobbi Brownia sekä Laura Mercieriä, joita ei yleensä saa verkkokaupoista. Myös Anastasia Beverly Hills on Kicksistä saatavilla.
Hintataso
Usein vähän hintavampi kuin muissa verkkokaupoissa. Hinnat ovat oikeastaan samalla tasolla kuin tavarataloissakin tai niitä hieman edullisemmat.
Tuotekuvaukset
Hyvät, suomenkieliset tuotekuvaukset sekä runsaasti kuvia tuotteista. Tuotteista on kerrottu mukavan kattavasti.
Monesta tuotteesta löytyy asiakkaiden tuotearviointeja, joita on mielenkiintoista lukea.
Maksuvaihtoehdot
Laajat maksuvaihtoehdot. Käytän aina Klarnan laskua.
Kanta-asiakasohjelma
Pisteitä kerryttävä kanta-asiakasohjelma. Kun saa tienattua 1250 pistettä, saa 2,50 euron bonussekin. Jäsentasoja on kolme: Member, Silver ja Gold. Olen ollut vuosia Silverillä, mutta nyt tipahtanut Memberiksi, kun olen tilaillut enemmän muualta.
Toimitus
Toimitus on aika nopea. Tuotteet lähtevät usein seuraavana päivänä ja Posti niitä kuljettaa usein sen 2-5 päivää. Alle viikossa olen omat tilaukseni yleensä saanut.
Asiakaspalvelukokemukset
Ei kokemuksia verkkokaupan asiakaspalvelusta. Kerran lähetin palautetta myymälän asiakaspalvelijasta, joka oli mielestäni vähän tökerö. Sähköpostiini kilahti automaatin lähettämä tiedustelu ostokokemuksestani liikkeessä. Harvoin edes jaksan vastata asiakaspalautteisiin, mutta sillä kertaa päätin vastata, koska kyseessä oli enemmänkin myymälän myyjän ongelmallinen asenne, ei mikään satunnainen kömmähdys, joita kaikille voi sattua.
Asiakaspalautteeseeni ei reagoitu mitenkään. Tässä on asiakaskokemuksen näkökulmasta paikka, mitä Kicksin kannattaa kehittää. Jos pyydetään palautetta, ja sitä saa pitkän selostuksen, niin niihin kannattaisi reagoida edes henkilökohtaisella kiittämisellä palautteesta. Se automatiikalla toimiva kiitos ei ihan aja samaa asiaa.
Muuta hyvää
Jäsenohjelmassa näkee myös kivijalkaliikkeessä tehdyt ostokset tilaushistoriasta, jos on asiakkaana tunnistautunut. Jäsenkorttina toimii voimassa oleva henkilöllisyystodistus, kuten ajokortti, jolla tunnistaudutaan jäseneksi ja kerrytetään pisteitä.
Tutustu verkkokauppaan: *Kicks
Eleven
Valikoiman laajuus
Eleven oli tuotevalikoimallaan kärkinimiä joitakin vuosia sitten, mutta nykyään tuntuu, että valikoima olisi supistunut. Onhan Eleven edelleen laaja valikoimaltaan. Nyt vaikuttaa siltä, että ovat kääntyneet enemmän sellaisiin brändeihin, joita ei kaikkialta saa.
Erityisesti K-Beauty eli korealaiset brändit ovat hyvin edustettuina, ja niistä on runsaasti tietoa Elevenin sivuilla. Eniten olen ostanut korealaisia ihonhoitotuotteita.
Hintataso
Muihin verrattuna keskitasoa, ei halvin, mutta ei kalleinkaan.
Tuotekuvaukset
Elevenillä on ollut parhaimmat tuotekuvaukset, mutta uudet tuotteet eivät ole enää aivan yhtä kattavasti esiteltyjä. Kuvia tuotteesta saisi olla enemmän. Verkkokauppauudistuksen myötä kuvista tuli todella pieniä. Eleven on mitä todennäköisesti optimoitu paremmaksi mobiililaitteella käytettynä, sillä kännykällä selatessa verkkokaupan käyttökokemus on miellyttävämpi kuin läppärillä käytettynä.
Maksuvaihtoehdot
Qliron maksuvaihtoehdot: lasku, korttimaksu, verkkopankkimaksu ja Qliro-tili eli joustava osamaksu. Itse käytän laskua.
Kanta-asiakasohjelma
Elevenillä on oma kantisohjelma. Tasoja on kolme, mutta en ymmärrä, miten edut kasvavat tason noustessa. Minulle Elevenin kantiksen hyödyt eivät oikein ole valjenneet.
Toimitus
Toimitus on ollut noin viikon, joskus vähän allekin.
Asiakaspalvelukokemukset
Ei viimeaikaisia kokemuksia, mutta ennen se oli hyvä.
Muuta hyvää
Elevenillä on ehkä kaunein verkkokauppa. Hyvin tyylikäs visuaalisesti ja silmiä hivelevää silmäkarkkia on niin värimaailmassa kuin tyylikkäissä kuvissa.
Tutustu verkkokauppaan: *Eleven
Bangerhead
Valikoiman laajuus
Bangerhead on ehkä bulkein kosmetiikkaverkkokauppa näistä viidestä, mutta se on todella laaja ja monipuolinen. Löytyy luksusbrändit, ammattilaismerkit, markettikosmetiikat sekä paljon muuta. Vähän sekava navigoida, jos ei ihan tiedä, mitä etsii.
Hintataso
Bangerhead on usein edullisimpia tai joidenkin tuotteiden kohdalla keskihintainen, mutta kallein vaihtoehto se on todella harvoin.
Tuotekuvaukset
Näissä Bangerhead ei kyllä loista. Usein joutuu etsimään lisätietoa muista verkkokaupoista tai valmistajan omilta sivuilta sekä blogeista. Tuotekuvauksissa ja kuvissakin olisi Bangerheadilla petrattavaa. Mutta jos tuote on tuttu, niin silloin se on ihan sama, onko kuvia ja tekstejä. Heräteostoksia ei juurikaan tule Bangerheadilta ostettua.
Maksuvaihtoehdot
Perusmaksuvaihtoehdot ja Qliron lasku ja osamaksuvaihtoehdot. Olen käyttänyt Qliron laskua.
Kanta-asiakasohjelma
Bangerheadin kanta-asiakasohjelmassa saa kerättyä pisteitä, jotka oikeuttavat euromääräisiin alennuksiin. Pisteiden kirjautumisessa menee kuukausi, mutta pisteet eivät vanhene, kuten monien muiden verkkokauppojen kantisohjelmissa. Siksi olen saanut tehtyä yhden kunnollisen tilauksen pelkästään pisteillä, kun annoin pisteiden kertyä rauhassa.
Toimitus
Toimitus on ollut noin viikon, joskus vähän allekin.
Asiakaspalvelukokemukset
Mokasin itse kerran tilausta tehdessä, joten asiakaspalvelu auttoi ripeästi. Muita kokemuksia asiakaspalvelusta ei ole.
Muuta hyvää
Bangerheadilla on todella usein tuotteita alennuksessa, jonka vuoksi se usein on edullisin vaihtoehto.
Tutustu verkkokauppaan: *Bangerhead
Näiden lisäksi tietysti tulee tilattua pienemmistäkin verkkokaupoista, mutta kyllä näitä viittä tulee käytettyä kaikista eniten. Luotettavuutensa lisäksi arvostan näissä hyvää tuotevalikoimaa, kilpailukykyistä hintatasoa ja asiakaskokemusta.
Mitä kosmetiikkaverkkokauppoja sinä suosit eniten? Olisi todella kiva kuulla, jos löytäisin itsellenikin uusia verkkokauppoja.
Lue myös:
Shoppailut laivalta ja Sephorasta 2017
Shoppailuja laivalta ja Tukholmasta 2019
Kommentit
Tiedän ko. verkkokaupan, mutta en ole tainnut käydä ”sisällä”. Kun olen googlettanut jotain tuotetta, niin on usein noussut kuvanostoihin Notinokin. Täytyy käydä tsekkaamassa sekin. 😊
Kommentit
Kaikkia näitä olen varmaan itsekin käyttänyt, mieluiten tilaisin aina vain Kicksiltä, koska kultapossulaisena aina ilmaset postikulut ja aina joku ale-kamppis menossa 😀 Harmi, kun sieltä ei saa ihan kaikkea, silloin esim. Lyko ja LF auttavat 🙂 Sephora.se:n tilausta aion kokeilla nyt ensiviikolla, jos siellä olisi jotain Black Friday aleja 😀 Mä käytän todella sekalaisesti kyllä monia verkkokauppoja, esim. luonnonkosmea tilaan sieltä, missä kamppikset on. Ennen tilasik myös paljon ebaysta korealaista kosmea, mutta nykyään postikulut on ihan järjettömiä. Erityisen miinus-maininnan haluan kyllä antaa Sokoksen verkkokaupalle, ei ole yksi tai kaksi kertaa kun moni asia on mennyt pieleen/hämmästyttänyt/jumittanut.. huh huh.
Joo, minullakaan ei ole ollut hyviä kokemuksia Sokoksen verkkokaupasta, eikä Stockmanninkaan.
Kuulinkin, että nyt Ruotsin Sephora toimittaisi myös Suomeen. Jes! Vielä en ole kokeillut.
Minulla taas tuo Lyko on nyt sellainen, että kuumottelisi saada tuo korkein eli platinum. Kultatasolla jo olenkin, kun tasoja on yhteensä 4, eli kolmannella tasolla jo mennään. 🤭
Tilaan aika usein Cocopandalta koska halpaa halpaa…miinuksena että haluamani tuote on sitten usein loppu ja sitten unohtuu tehdä se tilaus. Eleven oli jotenkin ennen parempi, nykyään aika kallis kun vähän vertailee. En ole enää Eleveniltä tilannut mitään.
Kicksistä tilaan usein kun ilmainen ja nopea toimitus, hyvät asiakasedut, todella hyvä valikoima merkkejä mitä käytän mutta hinnat on joskus korkeammat kuin muualla, siksi hyödynnän sitten niitä kanta-asiakas alejuttuja. Kicksillä on myös myymälä jossa kerrytän pisteitä.
Onkohan se Lyko jolla on se pyörivä mainos tuotekuvien kohdalla, että ärsyttää sellainen niin hyvin harvoin sieltä tilaan. Bangerheadilta ehkä joskus tilannut mutta jäänyt etäiseksi verkkokaupaksi. Yleensä googlaan mistä saan tuotteen halvimmalla ja tilaan sen mukaan.
Sokoksen/Prisman verkkokaupassa vtuttaa että sama tilaus tulee monessa eri paketissa ja aina eri päivinä.
Olen käynyt Kicksin myymälässä ja tilannut verkosta. Hiljattain selvisi, että mulla on kaksi eli asiakastiliä! Toinen verkossa ja toinen myymälässä! Asiakaspalvelussa nämä yhdistettiin ja kas,kas, sainkin pikkuisen alennuksen seuravaan tilaukseen.
Joo, ne Lykon videomuodossa olevat kuvat ovat ärsyttäviä! 🙄 Ja tosiaan ne ruotsinkieliset tuotekuvaukset useissa tuotteissa vähän ärsyttää, mutta muuten en keksi ko. verkkokaupasta pahaa sanottavaa. Olen ollut tosi tyytyväinen. 😊
No just tuo, kun tilaukset tulee monessa eri paketissa. Se ärsyttää minuakin niin paljon. Todella moni verkkokauppa harjoittaa tuote, kuten just mainitsemasi Sokos ja Prisma. Meillä on tulossa joululahjoja Prismasta, ja kaikki kolme tuotetta eri paketissa. 😖 Yhdestä sisustuskaupasta kun tilasin kolme valaisinta, kaikki tulivat eri lähetyksinä ja aivan eri aikoina. Sen lisäksi yksi valaisin oli puutteellinen (huomasimme vasta kun valaisin oli jo kattoon asennettuna), joten jouduin reklamoimaan, jonka vuoksi noudin neljännenkin paketin ja jouduin lähettämään sen puutteellisen takaisin. Että ei todellakaan ollut asiakaskokemuksena ihan priimaa.
Selailin ihan mielenkiinnosta lykoa…. siis eikö tuotteita pysty todellakaan etsimään brändin mukaan 🙁
Mä olen yrittänyt löytää verkkokauppaa mistä saisi luonnonkosmetiikkaa, eli paljon brändejä ja saatavilla koko valikoima. Ärsyttävää kun jostakin brändistä on myynnissä vain muutama tuote, sit joutuu ostaan yhden tuolta ja yhden sieltä. Suomalaisissa verkkokaupoissa on sama juttu. Esim NYR eli Neals yars remedies, siitä ei tahdo löytyä kunnon valikoimaa. Lisäksi luonnonkosmen tuotteet ovat kalliita ja sit on paljon merkkejä jousta ei saa alea.
Pystyy. Löytyy siitä Lyko-logon vierestä se kolme vaakaviivaa, jota klikkaamalla avautuu valikko. Sieltä löytyy ”Tuotemerkit”. 😊
https://www.lyko.com/fi/tuotemerkit
Olen havainnut saman luonnonkosmesta. 😔
Eleveniltä olen tilannut useimmin. Olen siellä korkeimmalla jäsenyys-tasolla. Nyt saan postikulut ilmaiseksi, ei tarvitse tilata tietyllä summalla. Tilauksista kertyy pisteitä, jotka muutetaan rahaksi.
Jos olen etsinyt jotain tiettyä tuotetta, vertailen hintoja eri verkkokaupoissa ja tilaan sieltä. Kaikki yllä mainitut on tuttuja. Sinunapteekki on välillä yllättänyt edullisella hinnalla! Esim. viimeksi Bohon peittari.
Sokoksen verkkokauppa on uudistunut kolmesti ja joka kerta huonompaan suuntaan! Aina en saa tilausvahvistusta ja kolmen tuotteen tilaus tulee erillisinä pakketteina. Osa tuotteista lähetetään Porista, osa Helsingistä mikä selittää erilliset paketit. Kun palautan Sokokselle, on tarkkailtava, että rahat palautuvat tilille. Aina ei automaattisesti tule, vaan on laitattava muistutus viestiä. Tallink Siljan verkkokaupasta saa aika edullisesti tax free hinnoilla.
Aah, kiitos tiedosta. 😊 Itse kun aina tilaan isommalla summalla kerralla, en sitten osaa kiinnittää huomiota tuollaisiin, että saa maksuttoman toimituksen pienemmälläkin summalla tilatessa.
Ilmeisesti kivijalkaliikkeet, joilla on verkkokauppa, ovat poistaneet keskusvarastonsa verkkokaupan varastona. Meinaan vaan, Haloselta tilasin pojalleni vaatteita loppukesästä. Kolme lähetystä tuli eri puolilta Suomea, eli eri myymälöistä tuli tuotteet.
Lähin Sokos muuttui Emotioniksi, joten olen tilannut verkosta. Eikä tänä aikana tee mieli lähteä isoon ostoskekukseen.
Sokos lähetti paistinpannut ja primerin eri paketeissa, eri päivinä. Toinen taisi tulla Porista ja toinen Helsingistä?! Entäs mistähän se kolmas paketti tuli? Siinä oli primeri silmien alle. Ei tullu meikit samasta paikasta, kun kodin tavarat.
Siskon tyttö on isossa tavaratalossa töissä ja sieltä postitetaan myös verkkokaupan tilauksia. Myyjät keräävät tuotteet hyllystä paketteihin. Jos tuote ei ole sen liikkeen valikoimissa se postitetaan (varmaankin) jostain toisesta liikkeestä.
Aikaisemmin Sokos on lähettänyt kaikki tilatut samassa paketissa, olisko tulleet silloin keskusvarastolta.
Tilasin Black Fridayna Sokokselta joululahjoja, kun ei tosiaan nyt viitsi kivijalkaliikkeisiin mennä. Täällä Kouvolassa koronatilanne on nyt leviämisvaiheessa. Pitkään oli meillä tilastot todella sievät, mutta nyt aivan yllättäen roihahti. Siksi tilailen kaiken minkä voin, myös pieniäkin yrityksiä tukien.
Sokoksen tilaus tulee kahdesta eri tavaratalosta. Prisman verkkokaupasta kolme tuotetta, ja kaikki kolme tulivat eri lähetyksinä. Jopa lasten koulukuvat tulivat kahtena lähetyksenä. Vähänkö tässä on saanut ravata pakettiautomaateilla ja Postin, Matkahuollon ja Postnordin noutopisteillä. 😣
Selkeä trendi on, että keskusvarastoista ollaan luopumassa. Kaikki tulee kivijalkaliikkeistä.
Minusta on tullut ihan Lyko-addikti ton laajan valikoimansa puolesta, mutta hitto että Lykon sivuilla ärsyttää ne liikkuvat, heiluvat ja välkkyvät tuotekuvat! Tuntuu että tuun hulluksi kun yritän lukea tuotekuvausta, ja sivusilmällä näen kun se kuva vieressä venyy ja paukkuu, argh 😀
Joo, ne videot on ihan kökköjä! Ne eivät kuitenkaan oikeasti tuo mitään lisäarvoa, kun siinä on tasan se sama kuva. Muuten, onko tuo videon pyöriminen alkanut itsestään ihan hiljattain? Kun minusta se ei aikaisemmin lähtenyt itsekseen pyörimään.
Olen viime aikoina tilannut jonkin verran Notinolta, en tiedà onko se tsekkilàinen vaiko Puolasta. Siellà on kanssa valtava valikoima ja etenkin hiustuotteet halvempia kuin muualla, niità olen ostanut ja joitain Filorgan (itseasiassa sinun suosittelemia sy-voiteita tilasin) ja Estee Lauderin tuotteita. Sitten on tosi kiva kun heiltà voi ostaa myòs hajuvesinàytteità. Suosittelen kokeilemaan.
Tiedän ko. verkkokaupan, mutta en ole tainnut käydä ”sisällä”. Kun olen googlettanut jotain tuotetta, niin on usein noussut kuvanostoihin Notinokin. Täytyy käydä tsekkaamassa sekin. 😊