Huhtikuun 2019 Bette Box
Bette Box saatu
Jälleen on kuukausi vierähtänyt ja on aika kurkistaa Bette Boxiin! Huhtikuun Bette Boxin tuotekortti on hyvin kaunis! Tykkään todella paljon tästä uudesta tyylistä, jossa kortin ilme on joka kuukausi erilainen ja tekstissä joku mietelause tai muu vastaava.
Huomaatteko? Kortissa tuotteiden esittely on palannut vanhaan ryhmittelyyn! Tämä on selkeämpi ja silmäystävällisempi lukea. Mitä minä juuri sanoin? Silmäystävällinen?! Pitää varmaan varata näöntarkastus, sillä viime kerrasta on jo 5 vuotta! Mutta pakko sanoa, että en meinannut nähdä kunnolla tekstejä siitä aikaisemmasta tyylistä. Varmaan ollut tosi raskasta niille, joilla on näössä häikkää. Tosin, ehkä minullakin nyt on, kun on ollut haastetta nähdä välillä.
Huhtikuun Bette Boxin teemana on ”Fresh it up”. Sisällöstä löytyy uutuuksia ja tuotteita nopeaan freesaukseen. Voin jo tässä kohtaa monille iloksi kertoa, että sisällössä ei ole kuivashampoota, eikä hammastahnaa. Sisältö on itse asiassa mahtava! Katsotaan seuraavaksi, että mitä kaikkea huhtikuun Bette Box sisältää.
FIGS & ROUGE HYDRA-PORE VELVET CREAM
40,00 € / 30 ml
Tekee ihosta mattaisen, kosteutetun ja samettisen tuntuisen. Tuotteen sisältämät A-, C- & E-vitamiinit ja hyaluronihapot palauttavat kasvoille luonnollisen hehkun samalla pienentäen huokosia.
Heti kärkeen todella mielenkiintoinen tuote. En ole tästä brändistä kuullutkaan aikaisemmin. Tätä Figs & Rougen mattaavaa voidetta levitetään T-alueelle ennen meikkivoidetta. Sen pitäisi tehdä mattainen ja sileä iho sekä häivyttää ihohuokosia. Luulin ensin nimen perusteella kosteusvoiteeksi, mutta tämä onkin pohjustaja, jolla on ihonhoidollisia ominaisuuksia, sillä tuotetta käytetään kosteusvoiteen päälle, mutta meikkivoiteen alle. Mielenkiinnolla kokeilen!
LUMENE ESSENTIAL VOLUME MASCARA
9,90 € / 7 ml
Tuuheutta antava maskara jättää ripset runsaammiksi, pidemmiksi ja kauniin kaareviksi. Volyymia antava harja ja runsas, voidemainen koostumus kietoutuvat jokaiseen ripseen antaen tuuheutta ja pituutta. Sisältää ripsiä hoitavaa tupasvillaa ja tuuheutta tuovia luonnollista alkuperää olevia kuituja.
En edes tiennyt, että Lumenelta on tullut uusi maskara! Vastahan he lanseerasivat sen ”koivuripsasin”. Jotenkin tämä uutuus on vähän vaisu ulkonäöltään. Hylsyn sävy on tosi nätti, mutta jotenkin tämä ei vaan näytä vuoden 2019 Lumenelta. Tiedättekö, mitä tarkoitan? Näettekö samoin kuin minä? Mutta mielenkiinnolla testaan. Lumenelta olen löytänyt 2 vai 3 loistavaa maskaraa. Yleensä Lumenen ripsivärit eivät ole minulle osuneet, mutta poikkeuksiakin on ollut, joten jospa tämä kuuluu niihin poikkeuksiin.
N.A.E IDRATAZIONE DEODORANT
4,00 € / 50 ml
Uusi ja täysin vegaaninen brändi, jonka pakkaukset ovat lisäksi 100% kierrätettäviä. Kosteuttava deodorantti sisältää luomulaatuista viikunaa ja hibiskuskukan uutetta.
Toinen aivan uusi brändi. En ole kuullutkaan tällaisesta N.A.E:sta. Näissä oli vaihtoehtona suihkugeeli. Olisin pitänyt siitä enemmän, mutta kokeillaan tämä dödö.
L’ORÈAL PARIS ELVITAL COLOR-VIVE PURPLE
5,90 € / 200 ml
Hopeashampoo neutraloi hiusten keltaisia ja oransseja sävyjä erityisesti vaaleista ja vaalennetuista hiuksista, samalla pesten hiukset. Käytä vain kerran viikossa tai tehokuurina.
Tämä oli kiva ylläri! Todellakin haluan kokeilla markettimerkki Elvitalin hopeashampoon. Riittääkö potku shampoossa? Pakko sanoa, että hopeashampoita ei liiemmin ole markettien hyllyillä. Nytkö ne alkavat tulla sinnekin? Hienoa!
Tästä shampoostahan mainitaan, että soveltuu tummillekin hiuksille. Lisäksi mainitaan oranssien sävyjen neutralointi. Siitä vain itselleni syntyy mielikuva aika siniviolettisesta shampoosta. Täytyy varovasti kokeilla. Etten saa mitään smurffitukkaa. En usko, että on ihan niin sininen violetti, mutta silti meinaan olla varuillani.
IKOO INFUSIONS HAIR FRESH-UPS
9,90 € / 8 kpl
Tuntuvatko hiuksesi tunkkaisilta? Ikoon hiuslaput ovat innovatiivisia uutuuksia, jotka raikastavat hiukset sekä hiuspohjan minttu- ja teepensasuutteen avulla. Kätevän kokoinen ja helppokäyttöinen hiustenhoitolappu kulkee näppärästi mukana laukussa tai taskussa kaikkialle.
Voi vitsi! Tämä on kiva kokeilla! Liina, joka raikastaa hiuksia. Kuten sanoin, ei ollut tässä boxissa kuivashampoota, vaikka freesauksesta puhutaankin teemassa.
KENZO FLOWER BY KENZO EAU DE VIE EDP
62,50 € / 30 ml
Uusi, ihanan kepeä Eau de Vie EdP on kunnianosoitus elämälle! Iloinen unikko sulkee sisäänsä inkiväärin kuorta, Bulgarian ruusua, appelsiininkukkaa sekä tonkapapua.
Muistattekin varmasti, kun olen kertonut pitkästä suhteestani Flower by Kenzo EdP -tuoksun kanssa sekä siitä, kun pääsin tapaamaan Kenzo Takadan! Lue siitä täältä, jos et ole niin pitkään Glitz & Glamia lukenut.
Tämä on mielenkiintoinen uutuus. Tykästyin välittömästi tuoksuun. Syy selvisikin, kun luin tuoksukuvauksen. Appelsiininkukka ja tonkapapu ovat sellaisia minun vakiosuosikkejani tuoksunuoteissa. Inkivääri on raikas tuulahdus tässä mukana. Rakastan inkivääriä juomissa ja ruoassa, mutta näköjään se istuu loistavasti hajuveteenkin.
Huhtikuun Bette Boxeissa oli ilmeisesti vaihtelevuutta. Luin jostain suklaastakin, mutta sellaista versiota en nähnyt missään. Joillakin oli tosiaan deodorantin sijaan suihkugeeli, mutta sitten näin myös shampoon sijaan Heleinin kollageenikapseleita.
Huhtikuun Bette Box sisälsi yhteensä 6 tuotetta, joista 4 täysikokoisia ja kaksi näytettä. Todella kiva sisältö! Minä pidän kovasti. Eniten innostuin Figs & Rougen mattavoiteesta, Elvitalin hopeashampoosta ja Ikoon hiuksia freesaavasta liinasta, mutta aina on kiva testata uusia maskaroita. Ehkä deodorantti nyt vähiten innostutti, mutta saattaahan se olla, että just siitä innostun eniten testattuani.
Minulla on ilmeisesti edullisin versio, joka on arvoltaan yli 60 euroa. Tuoksunäytettä en laskenut mukaan ollenkaan. Eli hyvä se tämäkin on arvoltaan. Minulle kelpaa tämä paremmin, kun käytän jo Oslo Skin Labin kollageenia, niin en muita tarvitse. Tämä Elvitalin hopeashampoo on minulle osuvampi.
Jos haluat maaliskuun Bette Boxin kaupan päälle Bette Box -tilaukseen, käytä koodia SUPERVIIKKO! Koodi on voimassa 14.4.2019 asti tai niin pitkään, kun huhtikuun boxeja riittää. Voit hyödyntää koodia yhden kuukauden, kolmen kuukauden tai kuuden kuukauden tilaukseen, se toimii kaikkiin vaihtoehtoihin! Saat kaksi Bette Boxia yhden hinnalla, neljä boxia kolmen hinnalla tai kahdeksan boxia kuuden hinnalla!
MUOKS. Korjattu virheellinen tieto siitä, että kaupan päälle saa huhtikuun boxin.
Tai jos et halua huhtikuun boxia, mutta haluat tilata Bette Boxin itsellesi, niin käytä koodia KICKSTART, niin saat 20% alennusta tilauksestasi. Koodi on voimassa vain tämän viikonlopun eli 14.4.2019 asti.
Mitä pidät huhtikuun Bette Boxista? Minkälainen sisältö teille muille tuli?
Kommentit
No eipä mitään. Oma vastaus oli vain ”mutustelua” omien havaintojen pohjalta. 😅
Tuo on kyllä niin totta! Ostat mitä vaan, niin kyllähän se ensin lähtee Googlesta. Jopa yritysten kesken tapahtuvat hankinnat alkavat nykyään Googlesta. Tämä ilmiö alkoi noin 10 vuotta sitten vahvistua niin paljon, että monissa yrityksissä piti vähentää asiakaspalvelijoita, koska yhteydenotot vähentyivät. Asiakas tutkii ensin itse ja hakee tietoa Googlen avulla. Tämä taas synnytti uuden ammattikunnan, sisällöntuottajat. Samalla blogien suosio lähti nousuun.
Miten tulisimmekaan toimeen ilman Googlea? Se on kätevä ratkomaan riidat ja väittelyt asioista, kun katsotaan Googlesta, että oliko tapahtuma se ja se vuonna x vai y? 😂
Kommentit
Me postattiinkin tällä kertaa boxista samana päivänä – ja sisällötkin vielä näyttävät identtisiltä 😀
https://blingershimmer.blogspot.com/2019/04/bette-box-huhtikuu.html
Ahaa! Katoppas! 🤭 Boxi oli tullut jo tiistaina, mutta en jaksanut hakea sitä silloin. Hain eilen ja tein postauksen. Olipa lähellä, etten minä ehtinyt ennen sinua tällä kertaa. 😲😂
Kerrotko, millainen harja tuossa lumenessa on? Pidän pienehköistä kumi-tai muoviharjoista, kampamalliset ovat suosikkeja, mutta niitä ei tunnu nykyään löytyvän.
Täysin suora, keskikokoinen ja piikit aika harvassa. Ei siis ole sellainen tuuhea harja.
Kampamallisia on vähän. Olen huomannut. Paras kampaharjallinen maskara, mitä olen käyttänyt, on Sisleyllä. Mutta se on kallis! Muistelisin, että Ranskasta sain sen 38 eurolla, mutta Suomessa hinta oli siihen aikaan 50 euroa, kait?
Tässä mascarassa on aika piikikäs harja: https://www.luxplus.fi/tuote/benefit-roller-lash-mascara-black-85-g?gclid=EAIaIQobChMIpPTfqp_I4QIVS8KyCh1ZJgyiEAAYASAAEgKm4fD_BwE Tämä on Jefree Starr’in hehkuttama ja otin mukaan laivalla ollessani. Onneksi oli myös minikokoisena. Pidentää ja eroittelee, itse kaipaan tuuheutta. Harja on muutaman käyttökerran jälkeen sittenkin ihan kiva, kun sitä voi käyttää kaareva tai kupera puoli ylöspäin. Piikit ovat myös lyhyemmät toisella puoilella. Annostelle sopivan niukasti, joka mielestäni on hyvä tälläiseen pikikkääseen harjaan. 🙂
Mun on pitänyt kokeilla tuo maskara, mutta olen harjaa katsellut, että se ei välttämättä mun ripsissä toimi. Mutta haluan kokeilla.
Minua on ruvennut harmittamaan nämä ’never heard’-merkit bokseissa. Eli tällä kertaa tuo FIGS & ROUGE. On tietenkin ihan huippukiva kokeilla jotain uutta, jos kyse on vain siitä. Mutta sitten kun saatavuus on ihan huono ( glamlinshop.fi), niin alkaa epäluuloisena epäillä tuotteen todellista arvoa. Kun Glossyboxissakin oli juuri tuota samaa merkkiä. Että onko se jotain bokseja varten kehitettyä ja laitettan joku sellainen hinta, että saadaan boksin arvo korkeaksi. Kun googlettaa, niin lähinnä kaikki tuotearviot kun tulee vastaan niin on jostain boksista saatuja tuolla merkillä. Onhan se taatusti aika mahdoton yhtälö tuottaa boksia, jonka arvo olisi aina paljon suurempi, kuin mitä tilaajat siitä maksaa. No, toivottavasti epäilen turhia, mutta jo nuo Manna Kadarit sai aikoinaan lopettamaan boksien tilaamiset, kun nekin tuntuivat tosi oudoilta valinnoilta.
Bette Boxin Anna tuossa kivasti raottikin verhoa. Kiitos Anna, oli kiva kuulla asioista ihan oikealta taholta, eikä van ”mutuilla” itsekseen. 😅
Maailmassa on ihan hirveästi brändejä, joita ei syystä tai toisesta löydy somesta. Nyt puhun mutulla, mutta yksi tekijä voi olla myös se, että vaikuttajamarkkinoinnissa pätee se, että seurataan mitä muut tekee. Joku Jeffree Star tai Morphe ovat syntyneet somessa ja sitä varten. Vaikuttajamarkkinoinnissa tapahtuu lumipalloefekti, joten googletus antaa mahtavasti hakutuloksia. Jokainen haluaa olla osa sitä. Se on ns. ”mediaseksikästä”, johon jokainen kuluttaja pyrkii – jakamaan omalle yleisölleen statustaan, jonka jonkin brändin käyttö tuo. Sitten on brändejä, joilla ei ole agendana hakea samaa väylää ja strategia ei perustu vaikuttajamarkkinointiin. Tällöin ei myöskään löydy valtaisasti hakutuloksia, kun googlettaa, kun tietyistä brändeistä ei saada omiin kanaviin a) googlettajia b) brändi ei ole kiinnostanut muita vaikuttajia, se ei kiinnosta ”minuakaan” c) uuteen brändiin tutustuminen teettää töitä, kun ei ole valmista, mistä katsoa ja muodostaa mielikuvaa.
Olen yli 8 vuotta ollut bloggaajana ja sitä ennen olen toiminut sen ajan somessa, eli foorumilla moderaattorina ja sivuston sisällöntuottajana/ylläpitäjänä (2004-2007). Jo 2004 näki, kun foorumin vaikuttajapersoonat listasivat omat suosikkihääpukunsa, moni seurasi perässä ja listasi samat puvut omiksi suosikeikseen. Tällöin monta muuta hääpukua jäi vaille huomiota. Jos jonkun merkin pukuja ei löytynyt haaveilulistoilta, ei sitä ollut olemassa, eikä monikaan halunnut niitä omille listoilleen. Olemme ”laumaeläimiä”. Teemme, haluamme ja hankimme aika pitkälti samaa kuin toisetkin.
Mutta se on kyllä fakta ja totuus, että jos et löydy Googlesta, et ole olemassa. Liian vähäinen tieto herättää epäilyksiä. Olen itse aivan samanlainen, alan vähän epäilemään, että miksi ei löydy? 🤔😄
Hei Minna ja Anna ja kiitos vastauksistanne. Tosiaan mietityttää, että jos boksin tarkoitus on myös saada tilaajat ostamaan lisää hyväksi havaitsemiaan boksin tuotteita, niin miten homma toimii, jos tuotteen saatavuus on hankala jatkossa. Mutta ehdottomasti mukava kokeilla ihan uusia tuttavuuksia. Ja varmaankin sitä on nykyään liian riippuvainen muiden mielipiteistä. Ennen jokaista ostopäätöstä pieni googlaus hakusanoilla ”xxx kokemuksia” tai ”xxx review” ja sitten jos sellaisia ei löydy, niin valitsee jonkun toisen tuotteen.
No eipä mitään. Oma vastaus oli vain ”mutustelua” omien havaintojen pohjalta. 😅
Tuo on kyllä niin totta! Ostat mitä vaan, niin kyllähän se ensin lähtee Googlesta. Jopa yritysten kesken tapahtuvat hankinnat alkavat nykyään Googlesta. Tämä ilmiö alkoi noin 10 vuotta sitten vahvistua niin paljon, että monissa yrityksissä piti vähentää asiakaspalvelijoita, koska yhteydenotot vähentyivät. Asiakas tutkii ensin itse ja hakee tietoa Googlen avulla. Tämä taas synnytti uuden ammattikunnan, sisällöntuottajat. Samalla blogien suosio lähti nousuun.
Miten tulisimmekaan toimeen ilman Googlea? Se on kätevä ratkomaan riidat ja väittelyt asioista, kun katsotaan Googlesta, että oliko tapahtuma se ja se vuonna x vai y? 😂
Hei Hanna! Kiitos kommentistasi!
Olen Anna Bette-tiimistä ja halusin vastata sinulle heti, kun näin kommenttisi. Yritän vastata mahdollisimman selkeästi. Meillä ei ole mitään piilotettavaa näissä tuotevalinnoissa 🙂
Betten tavoitteena on yllättää ja ilahduttaa, se on kaikille tuttua. Meidän tavoitteena on myös rohkaista kokeilemaan uutta ja näyttää tilaajille vaihtoehtoja kosmetiikan suhteen. Jos valitsisimme vain tuotteita Suomen markkinoilta, jota teemme eniten, voisivat vaihtoehdot loppua nopeasti kesken. Betten idea myös hieman vesittyisi, miten voimme opettaa uudesta jos emme ikinä tuo mitään uutta? Maailmassa on niin hurjan paljon brändejä ja jännittäviä tuotteita. Osa noista brändeistä haluaa kasvattaa nimeään pohjoismaissa ja kauneusboksit ovat tällöin erittäin hyvä kanava tuoda tuotetta ja brändiä tututuksi. Ei ole ollenkaan hassua, että sama tuntemattomampi brändi näkyy Bettessä ja muissa bokseissa samaan aikaan.
Figs & Rouge oli meidän mielestämme jännittävä valinta Betteen ja toivoimme, että Betteläiset ilahtuisivat siitä. Toki, olet täysin oikeassa, että kun tuote tuodaan Betteen, sille on tyylikästä olla valmiina jokin saatavuus Suomessa. Figs & Rouge tuotteen kohdalla otimme itse riskin ja toimme tuotteen Glamlinshop.fi -verkkokauppaan. Tällä tavalla Betteläiset voisivat ostaa tuotetta Suomesta eikä heidän tarvitsisi kääntyä ulkomaisten verkkokauppojen puoleen. Tuotteen arvo tulee aina suoraan brändiltä.
Pohdit myös, että onko brändi ja tuote suoraan kauneusbokseja silmällä pitäen kehitetty. Tämä on siinä mielessä hankala ajatus, sillä sellainen liiketoiminta ei olisi kovinkaan tuottavaa. Tuotteen tuottaminen boksiin on hintavaa ja myyntikanavana se on vaikea, sillä myynti tapahtuu viiveellä.
Figs & Rouge on kulttistatuksen saanut vegaani ja cruelty free brändi briteistä, jolla ei ole suuria jakelukanavia. Sitä käyttää julkisesti mm Emma Watson ja Lizzy Jagger. Erikoisuutensa vuoksi uskon itse, ettei Figs & Rouge lähivuosina ilmesty Sokokseen tai muihin suomalaisiin tavartaloihin. Sen ei kuitenkaan pitäisi tarkoittaa, etteivätkö suomalaiset saisi siihen tutustua ja tykästyä. Sen tähden me valitsimme brändin huhtikuun Betteen 🙂
Huikaisevaa viikonloppua!
Tämä oli nyt eka boksi mitä mulle ei tullut, LF-boksi sen sijaan tuli jo. 🙂 Ihan kiva sisältö, parempi kuin viime kuussa. Mä lunastin bettepisteillä vielä ensi kuun boksin, ja se jää sitten viimeiseksi koska tilasin LF:a heti vuodeksi.
Toivotaan kivaa boxia sinun viimeiseltä Betteltä. 😊