Food: Aamiaiset 8.2.2016

Superfood – smoothie aloittaa aamupostaussarjan

Teksti: inspirations
Superfood - smoothie
 
SUPERFOOD – SMOOTHIE aloittaa nyt uuden postaussarjan blogin puolella! Tällä viikolla blogissa on tiedossa normipostausten lisäksi aamupostaukset aiheena terveelliset aamiaiset. Mies hurautti meille tämän aamun mukaan napattavat smoothiet. Vihreiden kasvien parhaat ravintoaineet niihin saa helpoimmin Vihermixistä, joka pursuaa ravinnetiheitä superfoodeja: banaanijauhetta, vehnänorasta, spirulinaa, chlorellaa ja baobabia.
 
 
 
 
 
 
 

Superfood – smoothie

 
Kaksi kannullista:
Käytä nestettä niin paljon että kannut täyttyvät ja saat haluamasi paksuista smoothieta.
Käytä marjat jäisinä. Ne tekevät smoothiesta ihanan raikkaan. Kaada ensin vähän vettä lasiseen kannun pohjalle. Lisää siihen jäiset marjat, ettei blenderin tiiviste jäädy. Huom. Älä käytä muovista blenderiä, se ei kestä jäisiä aineita.
  • Vettä (vähän)
  • Paksua luonnonjogurttia
  • Iso lusikallinen hamppuöljyä tai muuta hyvää öljyä
  • Kolmasosa kannusta vesimelonia paloina
  • 100 g pakastemansikkaa
  • 1 päärynää
  • 1 banaani
  • lusikallinen herneproteiinia
  • hippussellinen Supermakeaa (makeutus)
  • Puoli teelusikallista Viher Mixiä
Viher Mixiä kannattaa laittaa alussa vähän. Se on todella puhdistavaa ja antaa aineenvaihdunnalle vauhtia. Annosta voi vähitellen hieman nostaa. Se on todella tiheää ja terveellistä ja antaa hyvää energiaa ja vastustuskykyä. Kaksi kannullista smoothieta riittää hyvin aamiaiseksi ja mukaan otettavaksi lounaaksi.