Janina Fry 360°

10 minuutin kokovartalotreeni ilman välineitä

Teksti: Janina Fry

Tässä lupaamani postaus jumppavideosta jonka kaikki liikkeet ovat toteutettavissa kotona olohuoneessa, parvekkeella tai pihalla. Askelkyykky kävelyssä tarvitset neljä-viisi metriä liikkumavaraa. Melkein kaikki liikkeet toteutetaan 15 x per puoli. Asiantuntijana Jussi Sievälä / Aava Virta. Sen verran olen vielä tämän tekniikan kanssa hakusessa, että en saanut videota siirrettyä tänne. Se löytyy Instagram tililtäni IGTV:stä. Pääset siihen suoraan linkistä joka löytyy postauksen alla.

Alla myös liikkeet still -kuvina ja toistojen määrät. Muista hyvä loppuvenytys.

Alkulämmittely haarahyppyjä 30 sekuntia.

Paikallaan juoksua, nosta polvet korkealle 30 sekuntia.

Vuorotellen sivulta sivulle. 30 sekunnin ajan.

Kyykkyhyppyjä vuorotellen kummallakin jalalla 30 sekuntia.

30 sekuntia hyppimistä näin.

Etukumarrus näin. Niin, että takareidet venyy. Toista 15 kertaa.

Pystypunnerrus 15 kertaa. Käännä vaikka korkea nojatuoli istuinpuoli seinää vasten ja punnerra selkänojaan.

Nojaa tuoliin matalammalla selkänojalla. Nosta käsi ja jalka. Toista 15 kertaa.

Näin.

Nojaa vaikka sohvanreunaan ja nosta jalka ylös ja nosta ja laske takapuoli 10 x per puoli.

Tee näitä kyykkyjä 15 x kumpikin puoli.

Askelkyykkykävely olohuoneen poikki. Eteenpäin 4 metriä ja takaperin takaisin sama matka. Toista pari kertaa.

Lankku, pidä 30-60 sek.

Vatsaliike. Suorista jalat pumppaavalla liikkeellä. Toista 15 kertaa.

Selkäliike. Toista 15 kertaa.

Uimapuku Antti Tapani Official

Muista venytellä treenin jälkeen. Itse kävin vielä pulahtamassa kylmässä vedessä.

Tee tämä vaikka kolme kertaa viikossa. Tsemppiä uuteen viikkoon.

Janina <3

 

 

Lue myös

X