Jenni Ukkonen

body of an angel

23.1.2012 Teksti: Jenni Ukkonen

Löysin jonkun aikaa sitten Lauren Conradin blogin kautta yhden Victoria’s Secret -treenivideon ja sitä kautta pari lisääkin. Näissä Victoria’s Secretin enkelit näyttävät, kuinka treenaavat itsensä näytösvalmiiksi. Mielestäni videot oli kivoja ja niistä löytyi uusia, todella käyttökelpoisia vinkkejä treenailuun, joten luonnollisesti haluan jakaa ne täälläkin! :)Tuon vikan videon discit vaikutti kyllä hyviltä, sellaiset voisi yrittää itsellekin löytää tehostamaan treenaamista! Onkohan kukaan nähnyt sellaisia myynnissä jossain? Muutenkin tuolla oli paljon liikkeitä joita voi tehdä ihan kotonakin eikä niihin välttämättä tarvi mitään välineitäkään, joten ei muuta kuin treenailemaan vaan ;)Just wanted to share these videos of Victoria’s Secret Angels getting runway ready. There’s some really good training tips there!

Kommentit (24)

Aion siitäkin tehdä postauksensa 🙂

Siis tää oli ihan sairaan hyvä, nää reenit näytti oikeesti tosi rankoilta ! Tuun ihan varmasti kokeilee näitä huomenna salilla, kiitti ihan sairaasti !!

Hirmu hyvä postaus! Löytyi uutta puhtia treenaamiseen kun motivaatio ollut vähän kateissa. Kiitos!

Vitsi, oli kyllä hyviä vinkkejä ja liikkeitä. Kiitos!!:) ja mikä mahtava motivaatiokin kun katselee noiden tyttöjen kroppia, jaksaa ne viimeisetkin punnerrukset;) t. Laura ja karkkipussi sohvannurkassa(kuntokuuri alkaa ilmeisestikin vasta huomenna..)

Discit voi korvata helposti vaikka kertakäyttölautasilla tai sitten yksinkertaisesti villasukat jalkaan 🙂 Ja vaatimuksena on tietenkin liukas lattia, jota myös oikeat discit vaativat.

Jos “shadow boxing” -treenailu innostaa, niin kannattaa ehdottomasti kokeilla bodycombat -tuntia. Käsivarret on saaneet muotoa ihan kiitettävästi 😉 Tykkään käydä ite tunnilla, mutta sarjan tullessa tutummaksi sitä voi treenailla myös kotona tuttujen biisien tahtiin… 🙂

LC:sta tuli mieleen Laurenin kirja (siis se L.A. Candy), vihdoinkin ilmestyi suomennettuna 🙂 Taisi mennä kaksi päivää, kun luin sen kannesta kanteen. Maaliskuuhun asti pitäis odotella toista osaa. (Enkuksi ymmärtäisin kirjan täysin niin väärin, mihin oma mielikuvitus yltäiskin. Toisaalta, luulen että “originellina” se kirja on ollut parempi).

Voi että toi Douzen on niin kaunis ja sen vartalo on jotain niin täydellistä.. Ihanan laiha!

googlaa gliding discs ja Amazonin kautta varmaan saa ainakin tilattua :

Hihihii huomenna on hyvä aloittaa 😉 Mahtavaa jos oli iloksi! 🙂

Kiitos vinkistä! Pitää ehdottomasti tsekata 🙂

Kiitos vinkistä! :>

Hitsi, harmi olla ilonpilaaja mut on pakko sanoo ettei hyvää kuntoa/kroppaa saavuta tollasilla treeneillä. Tarkka ruokavalio ja kuntosali harjoittelu on paras ja tehokkain tapa saavuttaa kiinteä ja hyvänmallinen kroppa. Kaveri työskentelee täyspäiväisenä PT:nä, ja omaa aivan upean vartalon, ja se on syntyny salitreenin ansiosta. Salitreeni muokkaa lihaksia ja antaa muodot vartalolle, ja lihakset polttaa kehosta rasvaa noin kärjistetysti sanottuna 🙂 Monet naiset pelkää saavansa salilta isot lihakset. Pelko pois, on todella vaikeaa saada isot lihakset ja se on naisille vie vaikempaa ku miehille..

Varmasti valtaosa ymmärtää sanomattakin ettei minkäänlaista tavoittelun arvoista vartaloa saavuteta roskaruokaa syömällä ja paria liikettä toistelemalla, joten tuskin pilasit kenenkään iloa hih 🙂

Bags Boots & Beyond-blogin Elena kirjoitti tästä aiheesta ja postasi tasan samat videot pari kk takaperin ja taisi mainita, että oli onnistunut ostamaan tollaiset discit ebaysta! 🙂

Tylsintä kaikessa on, että tällainen 160 senttinen ei tuollaista vartaloa saa, vaikka asuisi salilla ja söisi kuten nuo tytöt. Ja vaikka saisikin, niin näyttäisin lähinnä lapselta kuin aikuiselta naiselta. Painon pitäisi todennäköisesti olla lähemmäs 39-40 kg, jotta näyttäisi tuolta 🙁

Vähän apaattisen olonen toi viiminen video :–D Mutta tuli itellä ainakin hirveet himot lähtee kokeilemaan jotain missä tulis tuota nyrkkeilyä! Pitääpä tsekata salin ryhmäliikuntakalenteria heti kun saan itteni terveeksi..:) Kiitos näistä!
Muuten, aloitin tuossa itse juuri blogin, joka liittyy tähän, eli siis liikkumiseen (ja varsinkin liikkumismotivaatioon ja sen levittämiseen) ja syömiseen ja yleiseen hyvinvointiin. Jos kiinnostaa, käy tsekkaamassa 🙂
http://happywar.blogspot.com/

Vitsit mä löysin kans hyppynarun uudestaan tuol malesiassa 😀 Huuuh siit tulee ihan sairaan hyvä treeni, kun tunnin treenailun lopuksi vetää pari sataa hyppyä :DEkojen kertojen jälkeen oli kyl peppu, jalat ja vatsa ihan muussina ! Lupasin itselleni et hetiku lumet sulaa niin ostan hyppiksen 😀 En viiti ihan tääl himassa alkaa särkemään tavaroita:D

Jee hieno juttu, siispä sinne etsimään :>

Ilman muuta käyn tsekkaamassa, bloggaamisen iloa! :))

Hahha joo mulla ei kans täällä oo kauhesti tilaa muutaku korkeintaan mielikuvitus hyppynarulle, mutta ehkä sitä ulkona tosiaan vois hyppiäkin! Pitää ehdottomasti hankkia hyppis! :>

Hei kiitti videoista, tosi hyviä vinkkejä niissä! Nyrkkeily on kyl supertehokasta, ihan pelkkä ilmanyrkkeilykin, saa samalla purettua kaikki agressiot 😀 Mut siis mä rakastuin ton kakkosvideon pt:iin, ihan paras äijä 😀
http://siiriliinu.blogspot.com/

Mun tarvii ehdottomasti alkaa käymään salilla nyrkkeilytunneilla vai minkä niminen se siellä nyt onkaan 🙂

Sanoit tossa aiemmassa kommentissa, että oma vartaloihanteesi ei ihan tollainen ole, niin millainen se sitten tarkalleen ottaen on? 🙂 En muista että olisit maininnut koskaan..

Aion siitäkin tehdä postauksensa 🙂

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *