Jenni Ukkonen 4.5.2011

toimivaa mainontaa

Teksti: Jenni Ukkonen

Katson yleensä mainoksia aika kriittisellä silmällä, ja sen oon huomannut varsinkin nyt kun oon itsekin markkinointia oikeasti opiskellut. Silti välillä huomaan olevani tosi helposti vietävissä mitä mainontaan tulee – tosin onneksi sitä tapahtuu useimmiten vain sellaisten suht “pienten” tuotteiden kanssa, joiden hankkiminen ei taloutta ainakaan kaada. Hyvänä esimerkkinä hajuvedet, joiden mainokset tuntuu vaan parenevan ja paranevan. Coco Mademoisellen uusin mainos sai (jälleen kerran) totisesti toivomaan että voisin itsekin siltä tuoksua:Tämä mainoshan on kuin tyylikäs minileffa! Toinen hajuvesi minkä mainonta kolahti, oli Jennifer Anistonin tuoksun, ja aikoinaan uhosinkin sen seuraavaksi itselleni ostavani. Mutta vieläkään en ole saanut aikaiseksi, vaan olen yrittänyt saada ensin edes yhden vanhemman hajuveteni tyhjäksi! Nyt alkaa kyllä olla taas sellainen olo että uutta voisi alkaa miettimään, varsinkin kun pari näin ihastuttavaa vaihtoehtoakin jo on… 😉

Kommentit (16)

Hahah voi ei, no eihän siitä tietenkään kaikki voi pitää 😛 Kiitos, good to be back! 🙂

Ton mainoksen jälkeen mäkin olen kyllä mainoksen uhri. Missä noita miehiä oikein myydään? 😉

Näin tämän leffateatterissa isolta kankaalta ja olin ihan myyty! ;)Jäi todellakin mieleen hienona minileffana – naisen ja miehen kemiat… huh huh 😀

Ihana mainos, Keira on kuuma! Muhun on aina kolahtaneet Miss Dior -hajuvesimainokset, sitten menen tuoksuttelemaan niitä innoissani, mutta en vaan tykkää niistä tuoksuista. Liian mummoja mun makuun, vaikka kuinka on Miss. ;–P

aaah mäkin haluun sen jenniferin hajuveden! harmi ku sitä ei myydä suomessa vieläkään!!! noh pitää vaan jaksaa odottaa 😀

Oi ihana mainos!<3 hei oletko poistanut kommenttini tuolta bb-postauksen kommenttiboksista? (olen myös itse saattanut sen lähettää väärin) kerroin kyllä suhtautuvani negatiivisesti koko bb-hommaan, mutta tarkoitus ei ollut sinua kohti hyökätä. hyvältä tyypiltä olet aina vaikuttanut, eikä tuo bb juttu “muuttanut” kuvaa sinusta tai “laskenut kunnioitustani” sinua kohtaan ihmisenä. ihan samalla tavalla reakoisin ja sanoisin kaverille, sukulaiselle, tai muulle hyvälle tyypille, joka sinne hakisi, että “hyi älä mee tollaseen noloon juttuun mukaan”. mielestäni se on vain suorasanaisuutta, enkä oleta että kukaan loukkaantuisi sanomastani. kaikkihan me itse päätetään omista tekemisitämme, eikä muiden ihmisten mieleipiteillä pidä olla merkitystä, jos oikeasti itse haluua jotain tehdä. Eri asia on loukkaantua jos sanoisin, että “nyt kyllä laski arvostus mun silmissä… oot näköjään samaa luokkaa ku noi oksettavat c-“julkkikset… hyi häpeä sinä suma lihava pyrkyri” halusin ainoastaan tietää että miksi se touhu sinua kiinnostaa? ihan silkasta uteliaisuudesta. kun itsekkin vaikutit siltä ettet halua mennä sinne nolaamaan itseäsi hillumalla alasti tai kännissä tai harrastamaan seksiä. eli mikä siellä sitten mahdollisesti voisi kiinnostaa sua? 🙂

Minusta se on jotenkin huvittavaa, että hajuvesiä myydään — mainosvideoilla ja lehtien sivuilla. Sen hajun (tai tuoksun) kun luulisi olevan pääasia. 😀

meni suhun kyl maku totaalisesti ton bb:n takia.. sorppa.

Hahah jos keksit sen niin jaa toki meidän muidenkin kanssa 😉

Kiitti linkistä, pitää käydä katsomassa! 🙂

En ole poistanut yhtään kommenttia, en vaan ole myöskään ehtinyt joka hetki koneella istua kommentteja julkaisemassa 🙂 Käyppä siis lueskelemassa mitä vastasin!

Ei, kyllä se on se mielikuva mitä myydään ja mikä on se pääasia 😉

Oi, pitääpä käydä katsomassa mitä linkin takaa löytyy 🙂

Keira Knightley on jotenki niin arsyttava etten jaksanu edes kattoa loppuun 😀 Palasin pitkasta aikaa vilkasemaan tata blogia, tervetuloa Lontooseen!

Hahah voi ei, no eihän siitä tietenkään kaikki voi pitää 😛 Kiitos, good to be back! 🙂

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *