Jenni Ukkonen

welcome to st tropez

7.5.2012 Teksti: Jenni Ukkonen

Hyvää alkanutta viikkoa teille kaikille! Mulla on meni viikonloppu niin kiireisissä merkeissä, että hyvä jos ennätin sähköposteja katsomaan. Eilen illalla olinkin sitten niin naatti että taisin nukahtaa jo ysin maissa… tänään puolestaan vika päivä Helsingissä, illalla takaisin Lontooseen ja back to reality! Vaikka tiedänkin että sinne on ensinäkin pakko mennä kokeiden ynnä muiden koulujuttujen vuosi, ja että mulle tekee ainoastaan hyvä mennä sinne tällaisen jatkuvan bilettämisen jälkeen, niin silti olo on sellainen että voisinpa vaan olla lähtememättäkin… Suomessa on vaan niiiiin kivaa :DNo mutta. Nyt aamutuimaan ajattelin kertoa ekana siitä torstaisesta St Tropezin Tukholmassa pidetystä lehdistötapahtumasta. Meidän lähettiin sinne Iinan kanssa kuulemaan uusista tuulista itseruskettavien saralla ja tapahtuma olikin äärimmäisen kiinnostava tällaiselle itseruskettava-addiktille, kuin mulle :DPäivä alkoi suuntaamalla taksilla Arlandasta Nordic Lights -hotelliin…

Mulla oli vielä aamupäivästä aika huonovointinen olo, mutta teekupin jälkeen olo alkoi onneksi vähän helpottaa! Kuva on sitten ihan vitsillä otettu 😀

Mulla oli vielä tuolla hotellilla jalassa Nelly Trendin nudekorkkarit, mutta totesin ne aamupäivän aikana liian isoiksi omiin jalkoihini, joten voipi olla että ne pitää kuitenkin laittaa eteenpäin ja katsoa, jos niitä löytyy vielä Nellyn alesta pienemmässä koossa… mööh.Aulassa tilaisuuden alkua odoteltuamme päästiin viimein huoneeseen, missä tilaisuus pidettiin. Pöytiin oltiin laitettu esille St Tropezin tuotteita mitä saatiin tutkia ja testailla. St Tropez on siis yksi maailman tunnetuimmista (ellei tunnetuin) itseruskettavia valmistava merkki, minkä suurin ero muihin merkkeihin on heidän Aroma Guard -valmistusmenetelmä, joka poistaa itseruskettaville tuotteille ominaisen hajun. Tuotteita löytyy sekä koti- että ammattilasikäyttöön, neljässä eri tuotesarjassa: vähitellen ruskettava Everyday, itseruskettava Self Tan, poispestävä Wash Off sekä ihonhoitotuotteista ja rusketuksen syventäjistä koostuva Tan Optimiser. Lisäksi tuloillaan on Naturals -sarja, joka on kehitetty erityisesti herkälle iholle. Kaikista sarjoista löytyy voide, spray ja vaahto, niin vartalolle kuin kasvoillekin.

Bloggaajat työn touhussa 😀

St Tropezin tuottet oli osana kevään muotiviikkoja useammankin merkin näytöksissä, ja merkki on alkanutkin kutsua itserusketusta “fake tanin” sijasta “fashion taniksi”. St Tropezin edustejien mukaan kyseessä kun ei edes ole feikkirusketus, sillä kun aine on levitetty ihoon, siitä tulee osa sinua, toisin kuin vaikkapa meikistä joka lähtee heti pesussa pois. Makes sense to me!

St Tropezin moussemaista itseruskettavaa myydään maailmassa yksi joka minuutti – ei siis taida turhaa olla kaiken hehkutuksen arvoinen 😉

Paikalla meille oli puhumassa St Tropezin uusi toimitusjohtaja Michelle Feeney sekä ihospesialisti Nicola Joos.

St Tropezin toimitusjohtaja on työskennellyt aiemmin mm. MACilla ja Bumble & Bumblella, eli muitakin kulttimerkkejä on takataskussa. Hän kertoi, että pian St Tropezin tuotteet menevät myyntiin jopa Brasiliassa, sillä vaikka siellä ei varsinaista tarvetta auringon vuoksi itsruskettaville olekaan, ovat brasilialaiset naiset niin huolissaan aungon ikäännyttävästä vaikutuksesta, että kääntyvät mielummin itruskettavien puoleen. Lisäksi Australiassa St Tropez myy todella hyvin, sillä vaikka heilläkin aurinkoa paljon on tarjolla, ovat siitä tulevat riskit niin pahoja, ettei auringossa loppujen lopuksi ihan niin paljon maata rusketuksen perässä, kuin kuvitella voisi.

Nicola Joosin työ ihospesialistina kuulostaa aika unelmalta – matkailua ympäri maailmaa julkkisten ja mallien ihoa hoitamassa ja ruskettamassa! Nicola on ruskettanut mm. Gwyneth Paltrow’ta sekä Rihannaa, joka käyttää itseruskettavia saadakseen tasaisen ihonsävyn. Lisäksi Nicola työskentelee muotiviikoilla tekemässä mallistoihin sopivia rusketuksia malleille. Hän puhui mm. tänä kesänä suositusta “pastellirusketuksesta”, eli kevyesta sävystä mitä korostetaan ruusuisella hohtovoiteella.

Lopuksi Nicola vielä näytti muutaman mallin avulla tuotteiden käyttöä…

Voin paljastaa että tässä vaiheessa aika moni kamera nousi ilmaan ja alkoi räpsiä kuvia :p Itsehän fiksuna tyttönä otin vähän videotakin levityksestä:

Bikininaiselle laitettiin toiseen sääreen St Tropezin Wash off -sarjan ruskettavaa, joka siis lähtee pesussa saippuan kanssa pois, ja on täten loistava esimerkiksi harjoitteluun, jos ei ole aiemmin käyttänyt ruskettavia tuotteita ja pelkää ettei osaa levittää sitä tasaisesti. Wash Offit on kuitenkin tehty niin, etteivät ne tartu vaatteisiin ollenkaan (testattu valkoisten sukkien kanssa: jos sukkiin jäi yhtään väriä aineesta, ainetta kehittiin lisää) joten se on myös turvallinen vaihtoehto käytettäväksi 🙂

Mua vähän harmitti etten ollut miettinyt vaatteitani siinä mielessä, että olisin kehdannut käydä kokeilemassa suihkurusketusta Nicolan tekemänä (mulla oli siis niin tiukat farkut, että väri olisi voinut päivän jälkeen olla vähintäänkin mielenkiintoinen:D), mutta onneksi goodie bagista löytyi tuotteita testailuun. Omani saan suoraa Englantiin lähetettynä, joten sitten pääsen minäkin VIHDOIN St Tropezia kokeilemaan… Kaikkia muita merkkejä onkin tainnut jo tulla testattua, joten todella mielenkiinnolla odottelen millaista jälkeä saa tällä merkillä aikaan! Odotukset on ainakin korkealla ja suorastaan kyllä ihmettelen, miksen ole merkkiä jo aiemmin testannut! Suomessa St Tropezia myydään kauneussalongeissa, Helsingin Stockmannilla sekä Nettex -verkkokaupassa.Sellainen pressitilaisuus se, oli mielestäni tosi mielenkiintoista käydä kuulemassa sekä St Tropezista että muista uusista tuulista itseruskettavien maailmassa, joten kiitoksia kovasti mahdollisuudesta! Kirjoittelen tuotteista tosiaan arviota sitten kun oon niitä päässyt testailemaan ensin :)P.s. muistakaa myös päivän ainaka kuvatut videoblogit 😉Here’s a little bit from the St Tropez press event that I had the pleasure to take part last Thursday. The CEO of St Tropez and a skin specialist Nicola Joos were there to tell us about the products and self tanning in general. Was really interesting for a self tan addict like me 😀 St Tropez is one of the most famous brands in self tanning, so I’m actually now wondering why I’ve never tested their products before! Luckily there were some products for us to test in the goodie bag, and as soon as I get mine to London I’ll definitely give it a go and let you guys know how they are!

Jenni Ukkonen

Arkisto

Instagram

  • 🎈🎈🎈 #seoul #sculpture #travelgram

jenniukk

Kommentit (13)

Voi kiitoksia, kiva jos vaikuttaa kiinnostavalta – tervetuloa vaan! 🙂

Onpa kauniin näköiset kengät! En löytänyt samannäköisiä nellyltä, voisitko linkittää kengät? Kiitos 🙂

Mä jo pelästyin, ettet laita tota miesmallivideoo!:D<3

Ihana toi sun asu!! Ja mun on ihan pakko kokeilla tota St Tropez itseruskettavaa!! 🙂
xx, The Cabinet Of Fashion blogi

Ton tyttömallin jalathan on ihan oranssit! :0

hihi 😀 I just bougt the St. Tropez gradual tan mousse and I’m really pleased with the results. It gives you such a gorgeous natural tan, not at all orange.

Jos niitä ei löytynyt niin ovat varmaan sitten menneet jo :/ Chalki -nimellä olivat, jos haluat hakukenttää käyttää 🙂

Hahah no olisko sitä voinut olla laittamatta 😉

Kiitos 🙂 Vitsi en malta odottaa että pääsen itsekin testailemaan! 🙂

Niin, tai sitten tuo valoitus on vaan vähän huono 🙂

I can’t wait to try their products myself! Glad to hear you were happy with yours! 🙂

Ihanan oloinen blogi sulla, jään seurailemaan! 🙂 Käy ihmeessä kurkkaamassa mun ja liity jos tykkäät!
janna-aleksandra.blogspot.com

Ihanan oloinen blogi sulla, jään seurailemaan! 🙂 Käy ihmeessä kurkkaamassa mun ja liity jos tykkäät!
janna-aleksandra.blogspot.com

Voi kiitoksia, kiva jos vaikuttaa kiinnostavalta – tervetuloa vaan! 🙂

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *