Yleinen 30.5.2011

Ruoka- ja liikuntapäiväkirja

Teksti: Anna.fi

Eilisen ruokia ja viime viikon liikuntaa ja kirjasin kaiken aktiivisuuden.. 🙂

8.30: puuroa marjoilla ja kahvi maidolla

12.00: tonnikala-ananaskastiketta, parsakaalia ja papuja sekä yksi porkkana

16.30: omena-kaura-pellavansiemenrouhe-luonnonjugurtti-rahka-kaneli-hunaja sekoitusta-

18.30: vähän J:n jauhelihakastiketta ja yksi hapankorppu. jälkiruuaksi rahka-luonnonjugurtti-kaakaojauhe sekoitusta.

21.30: mango-marja smoothie (marjoja-mango kuutioita-luonnonjugurttia-rahkaa) ja yksi hapankorppu juustoviipaleella.

Ja sit viimeisen viikon liikunnat, josta huomaa, että kiire on ollut..

ma: työmatkat kävellen (20 min). Salille töiden jälkeen, jossa 50 min aerobista (hikoilua:D) ja sen jälkeen kädet,vatsat ja peput.

ti: kävelyä yhteensä 45 min.

ke: kävelyä yhteensä 40 min.

to: työmatkat kävellen (20 min)

pe: kävelyä yhteensä noin 40 min.

la: kävelyä yhteensä 30 min + salilla 1,5 h (50 minuuttia hikoilua), jalat, peput, vatsat.

su: kävelyä yhteensä 25 min + salilla 1,5 h (50 minuuttia hikoilua) kädet, selät, vatsoja (pilates).

Kyllä huomaa, että on mieluummin käyttänyt kaiken liikenevän aikansa lukemiseen kuin liikuntaan. 😀 Miltäs teidän viime viikkonne näytti liikunnan suhteen? 🙂