Yleinen 10.8.2011

Terveellisen elämän ruokapäiväkirja.

Teksti: Anna.fi
Nyt ajattelin pistää eilisen ruokapäiväkirjaa josta näkyy miten syön nyt kun yritän keventää vähän. 😉 Ja ei hätää, en ole huimia määriä keventämässä, vaan vain sen verran, etteivät mitkään vaatteeni (lue farkut) kiristä näin kesän jäljiltä.

7.00 mustikoita, turkkilaista jugurttia ja maitorahkaa sekä mantelilastuja. Kahvi maidolla.

12.00 Cheddarjuustosalaatti, salaattipohjanaan mm. salaattia, kurkkua, anasta, papuja ja herne-maissi-paprikaa. Yksi viipale tummaa leipää margariinilla.

15.30 Proteiini/kuitu-patukka ja omena. Kahvi maidolla.

18.30 Kaksi kokonaista kananmunaa ja yksi pelkkä valkuainen, tomaattia, wokkivihanneksia.

21.00 Proteiinipatukka (jep teki mieli jotain ”hyvää”) ja varmaankin kokonainen kurkku, vihreää teetä.

Tässä kuvaa lounaasta.

Voin muuten kertoa, että olen hemmetin jumissa! Eilen tein salilla punnerruksia ja voin kertoa, että nyt ei taivu kädet kyllä senttiäkään taaksepäin.. 😀 No, hyvä tunnehan se on kun on taas päässyt normaalin elämän rytmiin, mutta tänään tulee ainakin lenkkeilyn ja salin osalta tauko kun näen ihanaa ystävääni pitkästä aikaa töiden jälkeen. Jos sitä jaksaisi vaikka pilatesrenkaalla sitten vielä illalla niin hyvä olisi! 🙂 Siitä tulossa postausta heti kun on aikaa kuvailla eli varmaankin ensi viikonloppuna. 🙂

Miten teillä muilla syyskuntoon-projektiin osallistuvilla sujuu? Onko ollut jo heikkoja hetkiä?