Yleinen 23.5.2011

Treenipäiväkirja

Teksti: Anna.fi

Ajattelin nyt kokeilla jotain mulle uutta ja kirjata viime viikon treenauksia ylös.. Laskin mukaan myös työmatkakävelyt kun silloinkin mulle tulee melkein hiki.. 😀

ma: kävelyä 40 minuuttia ja kotona vatsoja ja peppuja.

ti: kävelyä 2 h (oltiin kaverin kanssa kaupungilla)

ke: kävelyä 30 min + salilla 1,5 h (noin 50 minuttia aerobista ja sen lisäksi vatsoja, peppuja ja käsien lihasliikkeitä.)

to: kävelyä 30 min + salilla 1 h 15 min (noin 40 minuuttia aerobista ja peppuja, vatsoja, reiden sisentäjät ja loitontajat ja taka-ja etureisiä. )

pe: kävelyä 40 min (ja tanssimista baarissa  :D)

la: kävelyä 20 min + salilla 1 h 15 min (40 min aerobista ja reilu 30 min vatsoja, peppuja, selkää ja käsien lihaksia, sekä reiden sisentäjät ja loitontajat)

su: kävelyä 20 min + salilla 1 h 15 min (40 min aerobista ja reilu 30 min vatsoja, peppuja, ojentajia ja etu-ja takareisiä)

Pyrittekö te muuten hyötyliikkumaan? Mä aina kävelen portaat ylös ja liikun muutenkin melkein aina kävellen joka paikkaan jos vain ei ole liian pitkä matka. Millä te liikutte; kävellen, pyörällä, julkisilla vai omalla autolla? Miltä teidän viime viikko näyttää liikuntojen osalta? 🙂