Yleinen

Viime viikon ja alkaneen viikon liikunnat

19.10.2012 Teksti: Anna.fi
Olen aika hyvin pitänyt kiinni haluamastani liikuntamäärästä per viikko. Pyrin pitämään 1-2 vapaapäivää, jotta lihakset saa levätä, ja sen lisäksi olen pyrkinyt saamaan monipuolisuutta liikunnan sisältöön. Tällä hetkellä käyn salin lisäksi välillä myös lenkillä haukkaamassa happea, se kun on ainakin mulle ollut aina todella terapeuttista ja muutenkin rentouttavaa..

Viime viikko:

ma : vapaapäivä
ti: salilla alakroppa (kyykkyjä tangolla, askelkyykkyjä painoilla, prässi, loitontajat) ja vatsa (makaan tuossa ylläolevan kuvan penkillä siten, että takapuoli on melkein ”ilmassa”, sitten lasken jalat melkein maahan ja nostan ylös. Lisäksi painon kanssa vartalon kiertoja siten, että jalat koukussa ilmassa. ) noin 45 min. Siihen päälle 1h aerobista ylämäkikävelyä.
ke: salilla yläkroppa (ojentajat, hauikset, olat, lavat) ja vatsat noin 30 min. Päälle 30 min todella jyrkkää ylämäkikävelyä.
to: puolentoista tunnin lenkki (10 km)
pe: puolentoista tunnin lenkki (10 km)
la: vapaapäivä
su: salilla yläkroppa (vastaavat kun aiemmin) ja vatsat noin 40 min. Perään tunti aerobista ylämäkikävelyä.

Tämä viikko:

ma: salilla alakroppa (prässi, kyykkyjä tangolla, askelkyykkyjä painoilla) ja vatsoja noin 40 min, jonka jälkeen todella jyrkkää ylämäkikävelyä 30 min.
ti: kävelylenkki n. 30 min (alkoi sataa kaatamalla, joten kipaisin kotiin lämpimään:D)
ke: salilla yläkroppa (ojentajat, olat, lavat, hauikset, rinta) ja vatsa noin 40 min, jonka päälle ylämäkikävelyä 1 h.

Minkälaiselta teidän tämä ja viime viikko on liikuntojen osalta näyttänyt? 🙂