Yleinen

Viime viikon liikunnat

12.3.2012 Teksti: Anna.fi
Viime viikolla tuli tehtyä taas aika mukavasti kaikenlaista, ja kirjoittelenpa niitä nyt tänne ylös. Olen ajastellut teill yhden liikunta-aiheisin postauksen myöhemmällekin matkan ajaksi, joten siitä lisää infoa sen suhteen, mitä mä teen. 🙂

ma 60 min aerobista; kädet, yläselkä, vatsat yhteensä 35 min.


ti 40 min aerobista, alakroppa ja vatsat yhteensä 30 min.


ke 60 min aerobista, selkä 15 min.


to VP


pe 50 min aerobista, alakroppa ja vatsat 30 min.


la 60 min aerobista, kädet ja vatsat 30 min.


su VP


Toi 5 kertaa/viikko on mulle se tavoite, jossa yritän pysyä. Silloin huomaa tuloksia hyvin, mutta keho saa levätäkin aina välillä. Mä olen usein noiden välipäivien aikana tankannut enemmän hiilareita kuin normaalisti ja seuraavana päivänä jaksaa taas todella hyvin kun lihakset on palautunut. Tää on oikeasti todella paljon hauskempaa kun on selkeemmät tavoitteet. 🙂

Miltä teidän viime viikon liikunnat näytti?