Yleinen 4.6.2012

Viime viikon liikunnat

Teksti: Anna.fi
Viime viikolla olikin hyvä viikko liikkumisten suhteen. Tuli käytyä salilla mukavasti ja kerran myös pitkällä vetreyttävällä lenkillä. 🙂

Kyllä se liikunta tuo niin paljon iloa ja energiaa, että ei sitä edes voi ymmärtää. Vaikka aina ei huvitakaan, niin kyllä treenin jälkeinen hyvä olo ona erinomainen motivaattori! 🙂

Ma:

– 1h aerobista matolla (7km/h ylämäkeen),
– 35 min vatsoja (pilates vatsoja, perinteisiä rutistuksia, jalkojen nostoja suorilla jaloilla, alavatsarutistuksia, vatsalihaksia laitteessa, sivuvatsoja ja kylkiä laitteessa.

Ti: 

– 20 min aerobista (7km/h ylämäkeen)
– yläkroppa 40 min (ojentajat sekä vapailla painoilla, että laitteessa,  hauikset, olkapäät, lavat sekä vapailla painoilla, että laitteessa, yläselkä, alaselkä)
– alakroppa 30 min (prässi, loitontajat, takareidet, etureidet, kyykkyjä tangon ja painojen kera)

Ke:


-10 kilometrin lenkki (1,5h)

To:


– 40 min aerobista (7km/h ylämäkeen)
– 20 min vatsoja (ks ma)
– 30 min alakroppa (ks ti)

Pe


1h aerobista (7km/h ylämäkeen)
– 30 min yläkroppa (ks ti) ja selkä

La: Vp

Su: Vp

Viikonloppuna oltiin ystävien kanssa Tampereella ja mitään nimettävää liikuntaa en harrastanut (paitsi hauiksia syödessä. :D).

Miltä teidän viime viikon liikunnat näytti?? 🙂