Yleinen

Viime viikon liikunnat

13.2.2012 Teksti: Anna.fi
Viime viikon liikunnat näyttää aikas hyvältä vaikka itse sanonkin. Ihana huomata se kuinka nopeasti lihakset ei enää olekaan treenin jälkeen kipeät ja että ne jo siellä alla olevat lihakset aktivoituu aika nopeasti. Olen huomannut, että otettuani uudenlaisen toistomäärän (suuremmat painot/pienempi toistomäärä) käyttöön, motivaatio kohoaa kun  joka kerta voi puskea sinne omille rajoille asti. 🙂

Olen muuten löytänyt uuden rakkauden mitä salilaitteisiin tulee. Tuollainen eteenpäin poljettava kuntopyörä on aivan älyttömän tehokas ja hauska lämmittely/aerobinen laite. 🙂

Tässä nyt kumminkin viikon tulosta:

ti: 40 min aerobista, 20 min käsiä (ojentajat, hauikset, olkapäät), 20 min vatsoja/kylkiä ja 10 min loppulämppä.

ke: 30 min aerobista, 40 min alavartalo eli loitontajat, lähentejät, etureidet, takareidet, takapuoli (prässillä ja sellaisella laitteella jossa potkitaan taaksepäin siten, että jalka kiinnitetään vaijeriin ja itse saa valita sen vastuksen).

to: 1 h aerobista, 20 min yläselkä, alaselkä, kyljet.

pe: 30 min aerobista, 20 min kädet (ojentajat, hauikset, olkapäät), 20 min vatsat

la: 30 min aerobista, 20 min takapuoli (prässi ja sama laite, jonka selitin jo edellä), 10 min vatsat.

Sellainen viikko. Varsin tyytyväinen olen kyllä tähän ja varsinkin kun huomaa jo nyt, että lihakset aktivoituu ihan eri tavalla. 🙂 Jatketaan siis samalla meiningillä.  🙂

Tosin, parempi olisi varmasti mulle ollut pitää yksi välipäivä esim kahden treenipäivän jälkeen, sillä eilen mä olin ihan romuna, joka paikkaa kolotti silleen kasvukipumaisesti, ei kiva. Mutta tästä oppineena siis uuteen viikkoon ja tänään tuli taas vedettyä kunnon treeni. 🙂

Miltäs teidän liikkumiset näytti viime viikolla?