Glitz & Glam

G&G 10v. − Iiiks, olen lauantaina livessä! Tule sinäkin mukaan seuraamaan keskustelua kosmetiikan markkinoinnista!

Teksti: Minna / Glitz & Glam
Miten kosmetiikan markkinointi on muuttunut 10 vuoden aikana − vai onko se muuttunut? Miten kuluttajaan vaikutetaan, kun markkinoidaan kosmetiikkaa? Kaksi pitkänlinjan vaikuttajaa ja markkinoinnin ammattilaista keskustelee markkinoinnin muutoksista, nykyisistä ilmiöistä ja tulevista suuntauksista.

 

Kaikki tämä kehitystyö, mitä Glitz & Glamille olen alkanut tekemään, liittyy juhlavuoteen. Blogiin en voi ketterästi kaikkea sisältöä tuottaa, mutta voin helposti ohjata blogistani toiseen kanavaani, Instagramiin. Tämän vuoden aikana julkaisen juhlateemalla 1-2 blogipostausta joka kuukausi!

Minä ja Miten niin liikaa? -blogin Elisa olemme tunteneet toisemme niin kauan kuin olemme blogejamme kirjoittaneet. Vuosien saatossa toistemme blogeissa jätetyt kommentit ovat muuttuneet läheisemmiksi väleiksi sekä toistemme auttamiseksi erilaisissa tilanteissa. Joskus käymme erittäin henkeviä keskusteluja WhatsAppissa ja toisinaan jeesaamme toisiamme työasioissa.

Ei siis ihme, että pari vuotta sitten pyysin Elisaa mukaani Annalla toteutettuun L’Oréal Parisin markkinointikampanjaan, kun tarvitsin videokuvauksiin kaveria.

Meillä on pitkä tausta, johon liittyy myös se, että Elisa tekee freelancerina töitä markkinointitoimistoon, jossa itse olen työntekijänä ja osakkaana. Hänellä on oma yritys, josta käsin hän tuottaa markkinointimateriaalia asiakkaillensa.

Meillä on siis pitkä yhteinen tausta ja kokemus!

© Elisa Salama

Kun olin pohtinut, miten lähtisin testailemaan IG Liveä, niin aika pian keksin kysyä Elisaa kanssani puhumaan meille tutusta aiheesta.

Keskustelumme kosmetiikan markkinoinnista koskettaa meitä kaikkia, sillä kohtaamme sitä kaiken aikaa. Koska olemme Elisan kanssa niin kauan olleet sisällä aiheessa, ajattelimme keskustella siitä nyt kaikkien kuullen.

Minua muuten jännittää todella paljon! En ole koskaan ollut IG:ssä livenä. Olen puhunut webinaareissa, koulutan ja opetan etänä, mutta somekanavassa en ole ollut livenä puhumassa. Kaikki aikaisemmat ovat olleet niin virallisia live-esiintymisiä, nyt olenkin rennossa jutustelussa kollegani/ystäväni kanssa. Ihan uutta minulle, mutta onneksi Elisa on niin kova konkari näissäkin, että hän pelastaa tilanteen, jos minä mokaan jotain.

Itse vähän panikoin, että mitäs jos ketään ei kiinnosta ja kukaan ei tule katsomaan keskusteluamme. Elisa sanoi jotenkin niin ihanasti, että sitten livemme oli kahden kaverin kiva höpöttelyhetki, ei sen kummempaa. Heti tuli levollisempi olo hänen tokaisustaan. Vaikka elämme ovat erilaiset, meillä on todella paljon yhteistä, ja Elisan kanssa on niin helppo olla ja puhua.

Tule kuuntelemaan ja osallistumaan kysymyksillä keskusteluumme IG Livessä lauantaina 27.3. klo 14.00 alkaen. Tallennan IG Liven, joten se jää myöhemmin katsottavaksi Instagramiini, jos et lauantaina liveen ennätä mukaan.

Jos sinulla on mielessä kysymys, johon haluaisit vastauksen, tai haluaisit kuulla meidän mielipiteitä kosmetiikan markkinoinnista, laita meille kysymyksiä. Tai jos haluat kertoa, mikä sinua ärsyttää kosmetiikan markkinoinnissa, siitäkin voit meille kertoa. Käsittelemme ärsytyksen kohteita livessä.

Voit laittaa Instagramin Directin kautta tai kommentoida tähän blogipostaukseen. Voit myös kysyä lauantaina livessäkin.

Liveä pääset seuraamaan reaaliaikaisena lauantaina ja tallenteena sen jälkeen Instagramissani @glitz8glam. Ota myös Elisa seurantaasi, @elisa_liiallisuuksia.

Tervetuloa lauantaina IG Liveen kanssamme!

P.s. Huomenna julkaisen Minna testaa -instasarjani uusimman testauksen. Testailen huulikiillon kestävyyttä. Järjestän myös IG-arvonnan, jossa yksi voittaa kolme sävyä huulikiiltoja.

Lue myös:

G&G 10v. – Glitz & Glamin kulmakarvoja 10 vuoden ajalta + arvonta kulmakarvojen ehostukseen

Glitz & Glamin 10v.-juhlavuosi alkaa pian!

Lue myös

X